Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Komunikacja interpersonalna w biznesie - warsztaty

  • Termin: 2024-07-11 - 2024-07-12
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1820.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zaprasamy na naszą stronę internetowa:

Komunikacja interpersonalna w biznesie - warsztaty>>>

 

Mówisz sobie czasami, że z tym człowiekiem nie da się dogadać? A może masz za sobą doświadczenie zadowolenia z rozmowy z kimś i poczynionych wspólnie ustaleń do momentu, aż okazało się, że kompletnie minęliście się w zrozumieniu, a cel się oddalił? Takie sytuacje znamy z praktyki zawodowej, a to szkolenie powstało z myślą o wyeliminowaniu tych sytuacji z Twojego życia. W zamian dostajesz możliwość dokonania skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym, w różnych sytuacjach. Trening, poprzez doświadczenia pokazuje także jak ludzie na siebie oddziałują i co na to wpływa. Dzięki temu osiągasz rezultaty!

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

JEŚLI JUŻ WIESZ, ŻE CHCESZ:

  • dokonać skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym
  • wyeliminować nieskuteczne nawyki komunikacyjne
  • wpływać na zachowanie innych
  • budować swój wizerunek w oczach innych
  • dowiedzieć się od specjalisty co w Twoim komunikowaniu się jest „nie tak”
  • osiągać zamierzone rezultaty w porozumiewaniu się i to z różnymi ludźmi
  • rozwinąć wachlarz umiejętności wykorzystywania najskuteczniejszych narzędzi komunikowania się w różnych sytuacjach – współpracy w zespole, dogadywaniu się z osobami z innych działów, w sytuacjach problemowych i informacyjnych
  • dostać dużo feedbacku, wsparcia, wskazówek i humoru

to TRENING efektywnej komunikacji jest dla Ciebie.

 

Jeśli potrzebujesz więcej konkretów, to sprawdź poniżej.


To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Twoi rozmówcy nie do końca Cię rozumieją lub Ty nie do końca rozumiesz rozmówców
  • Używasz zbyt wielu słów do przekazania tego co masz na myśli
  • Jeśli chcesz dawać i przyjmować informację zwrotną
  • Komunikowanie się z osobami z innych działów sprawia Ci trudności
  • Twoje komunikaty wprowadzają spore zamieszanie
  • Chcesz lepiej rozumieć innych i nawiązywać dobre relacje
  • Co możesz zrobić, aby budzić sympatię i zaufanie, dzięki komunikacji niewerbalnej
  • Chcesz wiedzieć jakie są twoje zasoby w zakresie komunikacji
  • Chcesz lepiej dogadywać się z tymi, których postrzegasz jako innych od siebie
  • Zdarza się, że Twoi rozmówcy obrażają się na Ciebie za to co mówisz i unikają współpracy z Tobą
  • Chcesz umieć naprawdę słyszeć
  • Odpowiadać na trudne pytania
  • Chcesz porozumiewać się z pewnością siebie i asertywnie


Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • nurtów psychologii społecznej
  • psychologii eksperymentalnej
  • terapii poznawczo-behawioralnej
  • metod programowania lingwistycznego
  • technik coachingowych

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • symulacje
  • ćwiczenia grupowe i indywidualne
  • inscenizacje sytuacji zawodowych
  • gry
  • dyskusje problemowe
  • wykłady interaktywne
  • studium przypadku
  • gorące krzesło
  • analiza filmu
  • instruktaż

 

Program szkolenia

MODUŁ I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ SPOSOBEM NA BUDOWANIE REACJI

Po tym module będziesz świadomy znaczenia komunikacji dla budowania relacji z innymi. Będziesz potrafił rozpoznawać bariery, czyli zachowania komunikacyjne wzbudzające opór i tworzące klimat napięcia oraz je eliminować.

  • Wielopoziomowość w komunikowaniu się, czyli relacja i treść.
  • Eliminowanie barier w komunikacji i wykorzystywanie skutecznych metod.
  • W jaki sposób uproszczenia utrudniają porozumiewanie się i co można z tym zrobić?

MODUŁ II. BUDOWANIE PROFESJONALNEGO WIZERUNKU W OCZACH INNYCH – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

Po tej części będziesz umiał zarządzać swoim przekazem niewerbalnym, składającym się z wielu elementów. Doświadczysz siły ciała, będziesz czuć się i działać pewniej. Będzie to widać po Twoim ciele, po tym jak go używasz. Dzięki wskazówkom będziesz budować profesjonalny wizerunek zawodowy.

  • Co to jest wizerunek i co mówisz innym na swój temat – nawet nieświadomie
  • Rola wizerunku w życiu zawodowym
  • Budowanie autorytetu zawodowego w oparciu o własne zasoby
  • Elementy komunikacji niewerbalnej decydujące o wizerunku i ułatwiające budowanie relacji
  • Spójność różnego rodzaju komunikatów
  • Jak świadomie używać ciała i głosu do wzmocnienia przekazu

MODUŁ III. WYKORZYSTANIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ

W tej części dowiesz się jak w praktyce zastosować strategie komunikacyjne, aby budować porozumienie a nie antagonizować. Jak porozumiewać się z osobami odmiennymi od ciebie. Nauczysz się wyrażać w precyzyjny sposób.

  • 6 kluczowych strategii komunikacyjnych istotnych z punktu widzenia budowania porozumienia i rozwiązywania problemów
  • Oceny vs fakty – co wpływa na przekłamania rzeczywistości i jak je eliminować?
  • Przekazywanie informacji i instrukcji, precyzja wypowiedzi
  • Jak wpływać na interpretację komunikatów przez osoby z którymi rozmawiasz? Odsłona intencji
  • Jak zapobiegać konfliktom i nieporozumieniom – język potrzeb. Interes czy stanowisko – psychologiczne mechanizmy osiągania celów
  • Nauczysz się jak rozmawiać z tymi, których postrzegasz jako ‘innych’ od siebie

MODUŁ IV. ZESTAW KOMUNIKACYJNYCH NARZĘDZI W SYTUACJI SŁUCHANIA I WSPÓŁPRACY

Po zakończeniu tego modułu będziesz miał w ręku zestaw narzędzi, które pozwolą ci efektywnie słuchać oraz pracować pytaniami. • Rola globalnego słuchania we współpracy, jak słuchać efektywnie.

  • 4 poziomy słuchania
  • Jak uzyskać pewność, że zostaliśmy dobrze zrozumiani – pętla informacji
  • Parafraza potrzeb, podstawowe oraz mniej znane funkcje parafrazy
  • Pytania jako narzędzie rozumienia, rozwiązywania problemów oraz budowania relacji
  • Podsumowywanie, odzwierciedlanie – pozostałe narzędzia słuchania

MODUŁ V. EMOCJE W KOMUNIKOWANIU SIĘ

W tym module skupimy się na poznawaniu, doświadczaniu kompetencji inteligencji emocjonalnej, dzięki czemu będziesz potrafił wykorzystać ją do budowania dobrych relacji.

  • Czym jest inteligencja emocjonalna?
  • Jak rozwijać inteligencję emocjonalną?
  • Lepsze rozumienie siebie oraz swojego wpływu na współpracowników
  • Przyczyna niezrozumienia emocji jako wynik mylenia emocji z myślami
  • Jak rozpoznawać i zmieniać stan emocjonalny innych

MODUŁ VI. DOBRA KOMUNIKACJA TO ASERTYWNA KOMUNIKACJA

Wyeksponujemy techniki asertywne, zdiagnozujesz własny poziom zachowań asertywnych, rozpoznasz, które ze zniekształceń poznawczych blokują twoją asertywność.

  • Wpływ poszczególnych zachowań na efektywność komunikacji.
  • Analiza transakcyjna w relacjach – stany ego jako źródła konfliktów. Dostajesz to o co zadbasz, a nie to czego oczekujesz.
  • Komunikat Ja jako baza zdrowej komunikacji.
  • Zniekształcenia poznawcze blokujące asertywność.
  • Praktykowanie asertywnego dialogu przy użyciu technik asertywnych.

MODUŁ VII. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ

Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną pracę po szkoleniu – tym zajmiemy się na koniec.

  • Koło zmiany czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!


Szkolenie prowadzi:

KATARZYNA POLESZAK-JAKUBOWSKA

Certyfikowany Coach EMCC EQA, Coach WIAL Action Learning. Psycholog. Skuteczny Trener biznesu. Zrealizowała ponad 1600 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Propaguje koncepcję Motywacji 3.0, której jest certyfikowanym Masterem. Poruszający mówca, członek Toastmasters International, pasjonatka nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania, wystąpień publicznych i skutecznych rozmów. Specjalizuje się także we wspieraniu zmian organizacyjnych, rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności współpracy i komunikacji, obsługi klienta.

 

W ramach szkolenia gwarantujemy:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
  • Scandic Gdańsk****
  • 80-895 Gdańsk, Podwale Grodzkie 9
  • woj. Pomorskie

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Komunikacja interpersonalna w biznesie - warsztaty, Szkolenie Biznesowe, Biznesowe, Interpersonalne, Interpersonalne, Gdańsk. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.