Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Jak stworzyć efektywny zespół - menedżer na czas kryzysu

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

Jak stworzyć efektywny zespół - menedżer na czas kryzysu>>>


Szkolenie jest kumulacją wiedzy historycznej o tym jak zmieniało się przywództwo na przestrzeni dzieją, o tym z jakich atrybutów władzy korzystali liderzy, a także o przywództwie przyszłości i menedżerach jutra w dobie permanentnego kryzysu przywództwa i organizacji funkcjonujących często bez powiązań formalnych.


Szkolenie polecamy dla

Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.

 

Korzyści dla Uczestników szkolenia

Czego się dowiesz na szkoleniu:

  • Jak zmieniało się przywózdtwo na przestrzeni dziejów,
  • Jak zmieniali się liderzy,
  • Jak zmieniały się atrybuty władzy,
  • Jaki organizacje mają szansę przetrwać,
  • Jak zmiany w otoczeniu Twojego biznesu determinują zmiany w Twojej organizacji, Zespole, w Tobie,
  • Jak ważna jest samoświadomość menedżera na drodze do zmiany i podnoszenia efektywności podejmowanych działań,
  • Jakie są różnice w percepcji, spostrzeganiu Ciebie przez Twój Zespół i Ciebie samego,
  • Jak emocje determinują Twoje postępowanie i jak masz wpływ, aby nie miały charakteru destrukcyjnego,
  • Jak i co będzie wspierało podnoszenie poziomu Twojej efektywności,
  • Jak Tworzą się Zespoły,
  • Jak motywować swoich pracowników z uwzględnieniem różnic osobowościowych,
  • Jak stosowanie się do zasad skutecznej komunikacji przełożą się na podniesienie poziomu zaangażowania.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • Krótkie prezentacje wykładowe
  • Ćwiczenia w parach i grupach
  • Praca indywidualna
  • Dyskusja kierowana
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Analizy przypadków


PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ I. HISTORIA MAGISTRA VITAE EST. CZEGO MOŻEMY NAUCZYĆ SIĘ Z HISTORII?

  • Atrybuty przywództwa na przestrzeni dziejów
  • Od przedczerwieni do turkusowych organizacji przyszłości
  • Zmieniające się potrzeby i motywy członków społeczności, Zespołów a atrybuty władzy leaderów na przestrzeni dziejów

MODUŁ II. CZYNNIKI DETERMINUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZMIAN W ORGANIZACJACH.

Cokolwiek sprawiło, że znajdujesz się w obecnym miejscu, nie wystarczy, abyś się w nim utrzymał.

  • Przyczyny zmian oraz ich kierunek w otoczeniu organizacji
  • Zmiany podejmowane w organizacji – Konieczne zmiany w Twoim Zespole
  • Psychologiczne aspekty przechodzenia przez zmianę
  • Typy zachowań przy przechodzeniu przez zmianę

MODUŁ III. CHARAKTERYSTYKA FIRM PRZYSZŁOŚCI WG JIM COLLINSA

  • Przywództwo
  • Najpierw kto, potem co
  • Konfrontacja z wrogą rzeczywistością
  • Kultura dyscypliny
  • Technologiczne doładowanie

MODUŁ IV. SAMOŚWIADOMOŚĆ MENEDŻERA JEST LEPSZA NIŻ STUDIA MBA

  • Wizja efektu, wizja celu. Koncentracja na rezultatach
  • Odwaga i skłonność do ryzyka
  • Poziom proaktywności, ofensywa
  • Równowaga między wizją a działaniem
  • Architekt czy budowniczy
  • Style myślenia. Myślenie od czegoś, myślenie ku czemuś
  • Otwartość na zmianę

MODUŁ V. BLIND SPOTS

Różnice w percepcji Menedżera a członków jego Zespołu. To co myślisz o sobie, nie jest tym kim jesteś dla swojego Zespołu.

  • Zosia samosia
  • Twardziel
  • Mądrala
  • Dyplomata
  • Ofiara
  • Nonszalancki
  • Intrygant
  • Cyborg
  • Konformista
  • Minimalista

MODUŁ VI. ZARZĄDZANIE SOBĄ

  • Sytuacje charakterystyczne dla mnie
  • Wgląd w siebie
  • Charakterystyka emocji
  • Mechanizmy podejmowania decyzji
  • Efektywność osobista
  • Planowanie i organizacja

MODUŁ VII. TWÓJ ZESPÓŁ, TWOI LUDZIE

  • Właściwi ludzie na właściwych stanowiskach
  • Typy osobowości członków Zespołu / motywowanie
  • Role w Zespole
  • Cechy sprawnego Zespoły
  • Dysfunkcje Zespołu
  • Typy zachowań w Zespole

MODUŁ VIII. ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI I ARGUMENTACJI

  • Różnice w stylach komunikacji
  • Bariery w komunikacji
  • Inicjatywa w komunikacji
  • Narzędzia ułatwiające komunikację
  • Schemat oddziaływań perswazyjnych - Sformułowania wzmacniające i osłabiając

MODUŁ IX. MĄDRE ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM

  • ...rozstajemy się
  • Kontrakt
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej
  • Rozmowa rozwojowa, inspirująca
  • Konstruktywna krytyka

MODUŁ X. ACTION PLAN 

  • Co mogę zacząć robić, czego nie robiłem do tej pory
  • Co mogę przestać robić, bo robiłem to niepotrzebnie
  • Czego mogę robić więcej
  • Czego mogę robić mniej
  • Co mogę robić inaczej

 



Szkolenia prowadzi:

Wojciech Szewczykowski

Trener, konsultant, negocjator. Biznesowy praktyk. Były dyrektor i członek zarządu. Posiada praktyczne doświadczenia w sprzedaży oraz 8 letnie doświadczenie menedżerskie na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich. Od 13 lat trener, doradca, konsultant. Wyróżnia go dystans, ciekawość i pasja. Szacunek i uznanie klientów związane są z jego doświadczeniem, umiejętnością łączenia warsztatu pracy trenera z bogatą praktyką zawodową.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Jak stworzyć efektywny zespół - menedżer na czas kryzysu, Szkolenie Menedżerskie, Biznesowe, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, komunikacja wewnętrzna, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.