Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. Celem jest to, by każdy biorący w szkoleniu udział, przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów biznesowych, prywatnych (i nie tylko),  by dostrzegł swoje słabe punkty i na tej podstawie stworzył indywidualny plan rozwoju. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z komunikacją, udzielaniem informacji zwrotnej, pracą w zespole, asertywnością, sztuką argumentowana i wywierania wpływu, słuchania, a także pracą nad własnym samorozwojem. Elementy te uzupełnione zostaną pogłębianiem wiedzy dotyczącej samoświadomości związanej z własnymi mocnymi i słabymi stronami, a także wiedzy o możliwościach zespołów, którymi zarządzamy i w których pracujemy.


Szkolenia polecamy dla

Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów), do specjalistów, a przede wszystkim do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

 

Szkolenie prowadzi:

Aleksandra Chrapko

Ukończyłam studia filozoficzne oraz posiadam specjalizację w zakresie Zarządzania personelem. Wieloletnie doświadczenie trenerskie zdobyłam, realizując szereg projektów szkoleniowych i doradczych dla firm usługowych i produkcyjnych oraz urzędów i instytucji około–biznesowych, a także jako wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Posiadam także doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych dofinansowywanych z UE.W 2010 roku uzyskałam dyplom instruktora Terapii Ekspresyjnych.

 

Obszary specjalizacji

 

W sposób szczególny specjalizuję się w szkoleniach z zakresu:

  • zarządzania ludźmi (kierowanie, motywowanie, budowanie efektywnego zespołu i współpraca w zespole)
  • rozwijania umiejętności społecznych (komunikacja, sztuka prezentacji, zarządzanie sobą w czasie, efektywne radzenie sobie ze stresem i asertywność, rozwój zawodowy i osobisty)
  • podstaw sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta

 

Opis szkolenia

Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach

 

Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • Uważniej słuchać i odczytywać mowę ciała
  • Posiadać większą świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi
  • Skuteczniej kierować własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach
  • Lepiej rozumieć siebie i innych
  • Świadomi mechanizmów własnego działania
  • Umiejętnie udzielać i otrzymywać informacje zwrotne
  • Potrafili w praktyce zastosować poznane elementy inteligenci interpersonalnej

Program szkolenia

I. Rozumienie innych

  1. Emocje
    • Co to jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest potrzebna na stanowisku menedżera?
    • Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi
    • Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy
    • Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami
  2. Autodiagnoza poziomu własnej inteligencji interpersonalnej
  3. Komunikacja werbalna i niewerbalna w pracy menedżera
    • Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji
    • Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji
    • Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji
  4. Analiza i rozpoznawanie osobowości własnych i innych

Metody pracy: Kwestionariusze indywidualne: Analiza EQ, Analiza PQ, ćwiczenie w parach: „Co powiedziałeś?”, ćwiczenie zespołowe: „Krzyżówka”, ćwiczenie w grupach: „Stopniowanie emocji”

II. Wyrażanie własnych poglądów i wywieranie wpływu

  1. Jak „wykorzystać” uczucia i emocje
    • Pozytywne i negatywne emocje
    • Informacja zwrotna – jak ją przekazywać i odbierać
    • Emocje w grupie
  2. Sztuka argumentowania i perswazji
    • Sztuka argumentowania i wywierania wpływu
    • Teoria dwóch mózgów – umiejętność dobru argumentacji
    • Przekonywanie innych do swoich racji
  3. Budowanie źródeł opiniodawstwa
  4. Sztuka zadawania pytań
  5. Asertywność
    • Co to jest asertywność?
    • Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego
    • Dbanie o własne potrzeby
    • Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych
    • Komunikat ja – jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy
    • Asertywne wyrażanie opinii i ocen

Metody pracy: Ćwiczenie zespołowe „Przekonaj grupę”, Ćwiczenie w grupach: „Informacja zwrotna”, Kwestionariusz: „Mapa asertywności”, ćwiczenie indywidualne „Komunikat JA”, ćwiczenie indywidualne: „Krąg źródeł”

III. Relacje interpersonalne w zespole

  1. Cechy efektywnych zespołów
  2. Etapy tworzenia się zespołów
    • W jaki sposób tworzą się zespoły
    • Fazy rozwoju grupy
    • Kiedy grupa staje się zespołem
  3. Role zespołowe
    • Czym jest rola zespołowa
    • Efektywność poszczególnych ról
    • Jaka rola – taki rodzaj pracy?
    • Teoria ról pełnionych w zespole zgodnie z założeniami M. Belbina
    • Autodiagnoza własnej roli w zespole
  4. Współpraca w zespole i zasady pracy
    • Budowanie współpracy w zespole
    • Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje w zespole
    • Wpływanie na postawy i zachowania członków zespołu
  5. Zarządzanie konfliktem
    • Radzenie sobie z konfliktem w sytuacji pracy
    • Zachowania ludzi w sytuacjach konfliktowych
    • Sposoby zapobiegania konfliktom
    • Sposoby dochodzenia do porozumienia – rola mediatora, negocjatora lub arbitra
    • Koncepcja płaszczyzn porozumienia i konfliktów, które rodzą się z niedopasowania tych płaszczyzn (F. von Thun)

Metody pracy: Kwestionariusze: „Moja rola zespołowa”, „Mój styl rozwiązywania konfliktu”, ćwiczenie grupowe „Co Tomek miał na myśli”, gra symulacyjna „Kierownik budowy”.

 

Informacje o szkoleniu i promocjach

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*


  • Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
  • Rabat za cztery osoby: piąta osoba gratis!
  • Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 od osoby
  • Oferujemy również System bezstresowych rat. [zobacz »]
  • Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
    Szkolenia z ludzką twarzą. [zobacz »]

 

*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.

 

Inne terminy tego szkolenia

Wrocław - Termin: 2016.06.16 - 2016.06.17
 

Kontakt:

Justyna Kudelska

Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych

e-mail: jkudelska@avenhansen.pl
tel. 12 399 41 69, 533 305 542

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje, Szkolenie Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.