Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Etykieta w pracy kierowcy kadry zarządzającej

  • Termin: 2025-05-12 - 2025-05-12
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 900.00 zł
  • Cena brutto: 1107.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

  • 04-501 Warszawa, Mazowieckie
  • Płowiecka 3/18
  • Telefon: 22 299 77 07; 506 615 516
  • Email: szkolenia@wikconsulting.pl
  • www: www.wikconsulting.pl
Firma szkoleniowa WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cele szkolenia - Uczestnicy szkolenia:
•    poznają zasady etykiety obowiązujące w świecie biznesu;
•    zapoznają elementy komunikowania się zgodnego z zasadami etykiety
•    określą co buduje, a co niszczy wizerunek kierowcy i jego wpływ na wizerunek NBP
•    poznają wyznaczniki różnych kultur i zasad komunikowania się
•    zwiększenie skuteczności uczestników w zakresie budowania i umacniania wizerunku organizacji w kontaktach zewnętrznych.
•    rozwiną umiejętności zachowania się w sytuacjach wynikających z pełnionych obowiązków służbowych.

Korzyści dla uczestników:
•    wzmocnią poczucie swobody w kontaktach biznesowych z zachowaniem odpowiedniej kultury osobistej;
•    poszerzą kompetencję dotyczące zasad obowiązujących w relacjach oficjalnych, w tym w szczególności w pracy kierowcy kadry zarządzającej
•    będą świadomi, jaki znaczenie ma zachowanie odpowiedniej etykiety w relacjach służbowych

Program szkolenia
BLOK I Wprowadzenie w etykietę biznesu
•    Normy regulujące nasze postępowanie, ich miejsce w etykiecie
•    Podstawowe wartości w etykiecie: punktualność, zaufanie, dyskrecja, życzliwość
•    Pierwsze wrażenie, a budowanie własnego wizerunku i wizerunku instytucji
•    Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej w etykiecie biznesowej

BLOK II Samochód i kierowca – wizytówka firmy
•    Charakterystyka ubiorów wg praktyki biznesowej – formalne i nieformalne
•    Co buduje a co niszczy profesjonalny wizerunek kierowcy
•    Etykieta zachowania w ruchu drogowym i na parkingu
•    Savoir-vivre podczas przewożenia przełożonego, gości przełożonego

BLOK III Zasady kontaktu z kadrą zarządzającą
•    Sposoby powitań i pożegnań w etykiecie, tytułowanie (służbowe, naukowe itp.)
•    Precedencja w samochodzie, hierarchia stanowisk publicznych i zawodowych
•    Podejmowanie rozmowy z przełożonym w samochodzie
•    Znajomość typów zachowań wg C. G. Junga jako pomoc w budowaniu relacji

BLOK VI Wizyty zagraniczne i goście zagraniczni
•    Wymiary międzykulturowe wg Hofstede (hierarchia, punktualność, komunikatywność)
•    Różnice międzykulturowe w zachowaniu gości – wybrane kraje i regiony
•    Wieloznaczność gestów w różnych krajach i kulturach, kontakt wzrokowy, proksemika
•    Zachowanie się jako osoba towarzysząca podróżnego z zagranicy.

METODYKA PROWADZENIA SZKOLENIA
Szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem teorii doświadczalnego uczenia się osób dorosłych Dawida A. Kolba. Koncepcja Kolba pozwala zaangażować w istotny sposób uczestnika w cały proces zdobywania wiedzy i ćwiczenie umiejętności. Dawid Kolb założył, iż osoby dorosłe najefektywniej uczą się przez doświadczenie, przy wsparciu refleksji podczas szkolenia, uzupełniając to teorią oraz zastosowaniem w praktyce.
Dzięki temu szkolenie będzie prowadzone metodami aktywującymi oraz uwzględniające osobiste preferencje nauki osoby szkolącej się.
Podczas szkolenia zostaną zastosowane takie metody aktywizujące wszystkich uczestników szkolenia jak: dyskusja moderowana, ćwiczenia indywidualne uczestników, ćwiczenia w zespołach zadaniowych, prezentacja wyników pracy na forum, wymiana doświadczeń między uczestnikami, analiza nagrań wideo. Dodatkowo wszyscy uczestnicy w każdym momencie szkolenia będą mogli zadawać pytania prowadzącemu, komentować i dopowiadać ze swojego doświadczenia.

  • Warszawa
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

BUDOWA I ZARZĄDZANIE SYSTEMEM OCEN PRACOWNIKÓW
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Cele szkolenia:•    Poznanie przez uczestników kolejnych faz i zasad ważnych przy ocenianiu pracowników z punktu widzenia praktyki; •    Pokazanie możliwości, jakie daje system ocen kadrze menedżerskiej (...)

OPISY I WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie pozwala na zZdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia opisów stanowisk i doboru metody wartościowania do potrzeb konkretnej organizacji.

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Na każdym stanowisku pracy potrzebne są inne kompetencje do osiągania założonych celów i prawidłowej realizacji zadań. Określenie kompetencji ułatwia pracę pracownikom i menedżerom, ponieważ pracownicy wiedzą dokładnie, czego się od nich oczekuje

Badania ilościowe i jakościowe – projektowanie badań, analiza danych i raportowanie
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi oraz zawansowanymi zasadami organizacji badań społecznych, w tym ewaluacyjnych. Zaprezentowane zostaną metody badawcze (ilościowe oraz jakościowe)

Prace szczególnie niebezpieczne, odpowiedzialność osób kierujących pracownikami w zakresie organizow
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Program szkolenia:I.    Prace szczególnie niebezpieczne.a.    Przepisy wprowadzające wymóg wskazywania w zakładach pracy prac szczególnie niebezpiecznych (obligatoryjne i fakultatywne)b.    Ogólny podział (...)

SIP Społeczny Inspektor Pracy
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

1. Społeczna Inspekcja Pracy (SIP)•    ustawowy cel działania SIP•    struktura organizacyjna SIP w zakładzie pracy2.Zadania SIP•    uprawnienia SIP-owców•    zasady wyboru•    rola związku zawodowego (...)

Savoir vivre w pracy menedżera, czyli zasady budowania relacji w biznesie
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Celem głównym szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami savoir-vivre obowiązujących w życiu codziennym i w pracy

Dostęp i odmowa dostępu do informacji publicznej
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie z zakresu dostępu do informacji publicznej, z uwzględnieniem procedury rozpatrywania i identyfikowania wniosków o dostęp do informacji publicznej, sposobu redagowania aktów prawnych oraz techniczno-materialnych w ramach udzielania dostępu

Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie z procedury administracyjnej, z uwzględnieniem redagowania aktów administracyjnych. Podczas szkolenia omówimy postępowanie administracyjne wraz z postępowaniem odwoławczym i najtrudniejsze zagadnienia związane z KPA.

Aspekty prawne współpracy ze związkami zawodowymi-najnowsze zmiany
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie to jest odpowiedzią na najczęściej pojawiające się pytania i problemy związane z relacjami ze związkami zawodowymi. Doświadczony ekspert i praktyk pokaże, jak kształtować pożądane relacje ze związkami zawodowymi, jak stosować i interpretowa

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Etykieta w pracy kierowcy kadry zarządzającej, Szkolenie Zawodowe, kierowców, Kierowców, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.