Cele szkolenia - Uczestnicy szkolenia:
• poznają zasady etykiety obowiązujące w świecie biznesu;
• zapoznają elementy komunikowania się zgodnego z zasadami etykiety
• określą co buduje, a co niszczy wizerunek kierowcy i jego wpływ na wizerunek NBP
• poznają wyznaczniki różnych kultur i zasad komunikowania się
• zwiększenie skuteczności uczestników w zakresie budowania i umacniania wizerunku organizacji w kontaktach zewnętrznych.
• rozwiną umiejętności zachowania się w sytuacjach wynikających z pełnionych obowiązków służbowych.
Korzyści dla uczestników:
• wzmocnią poczucie swobody w kontaktach biznesowych z zachowaniem odpowiedniej kultury osobistej;
• poszerzą kompetencję dotyczące zasad obowiązujących w relacjach oficjalnych, w tym w szczególności w pracy kierowcy kadry zarządzającej
• będą świadomi, jaki znaczenie ma zachowanie odpowiedniej etykiety w relacjach służbowych
Program szkolenia
BLOK I Wprowadzenie w etykietę biznesu
• Normy regulujące nasze postępowanie, ich miejsce w etykiecie
• Podstawowe wartości w etykiecie: punktualność, zaufanie, dyskrecja, życzliwość
• Pierwsze wrażenie, a budowanie własnego wizerunku i wizerunku instytucji
• Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej w etykiecie biznesowej
BLOK II Samochód i kierowca – wizytówka firmy
• Charakterystyka ubiorów wg praktyki biznesowej – formalne i nieformalne
• Co buduje a co niszczy profesjonalny wizerunek kierowcy
• Etykieta zachowania w ruchu drogowym i na parkingu
• Savoir-vivre podczas przewożenia przełożonego, gości przełożonego
BLOK III Zasady kontaktu z kadrą zarządzającą
• Sposoby powitań i pożegnań w etykiecie, tytułowanie (służbowe, naukowe itp.)
• Precedencja w samochodzie, hierarchia stanowisk publicznych i zawodowych
• Podejmowanie rozmowy z przełożonym w samochodzie
• Znajomość typów zachowań wg C. G. Junga jako pomoc w budowaniu relacji
BLOK VI Wizyty zagraniczne i goście zagraniczni
• Wymiary międzykulturowe wg Hofstede (hierarchia, punktualność, komunikatywność)
• Różnice międzykulturowe w zachowaniu gości – wybrane kraje i regiony
• Wieloznaczność gestów w różnych krajach i kulturach, kontakt wzrokowy, proksemika
• Zachowanie się jako osoba towarzysząca podróżnego z zagranicy.
METODYKA PROWADZENIA SZKOLENIA
Szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem teorii doświadczalnego uczenia się osób dorosłych Dawida A. Kolba. Koncepcja Kolba pozwala zaangażować w istotny sposób uczestnika w cały proces zdobywania wiedzy i ćwiczenie umiejętności. Dawid Kolb założył, iż osoby dorosłe najefektywniej uczą się przez doświadczenie, przy wsparciu refleksji podczas szkolenia, uzupełniając to teorią oraz zastosowaniem w praktyce.
Dzięki temu szkolenie będzie prowadzone metodami aktywującymi oraz uwzględniające osobiste preferencje nauki osoby szkolącej się.
Podczas szkolenia zostaną zastosowane takie metody aktywizujące wszystkich uczestników szkolenia jak: dyskusja moderowana, ćwiczenia indywidualne uczestników, ćwiczenia w zespołach zadaniowych, prezentacja wyników pracy na forum, wymiana doświadczeń między uczestnikami, analiza nagrań wideo. Dodatkowo wszyscy uczestnicy w każdym momencie szkolenia będą mogli zadawać pytania prowadzącemu, komentować i dopowiadać ze swojego doświadczenia.
BUDOWA I ZARZĄDZANIE SYSTEMEM OCEN PRACOWNIKÓWWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaCele szkolenia:• Poznanie przez uczestników kolejnych faz i zasad ważnych przy ocenianiu pracowników z punktu widzenia praktyki; • Pokazanie możliwości, jakie daje system ocen kadrze menedżerskiej (...) |
|
OPISY I WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACYWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaSzkolenie pozwala na zZdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia opisów stanowisk i doboru metody wartościowania do potrzeb konkretnej organizacji. |
|
ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMIWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaNa każdym stanowisku pracy potrzebne są inne kompetencje do osiągania założonych celów i prawidłowej realizacji zadań. Określenie kompetencji ułatwia pracę pracownikom i menedżerom, ponieważ pracownicy wiedzą dokładnie, czego się od nich oczekuje |
|
Badania ilościowe i jakościowe – projektowanie badań, analiza danych i raportowanieWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaCelem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi oraz zawansowanymi zasadami organizacji badań społecznych, w tym ewaluacyjnych. Zaprezentowane zostaną metody badawcze (ilościowe oraz jakościowe) |
|
Prace szczególnie niebezpieczne, odpowiedzialność osób kierujących pracownikami w zakresie organizowWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaProgram szkolenia:I. Prace szczególnie niebezpieczne.a. Przepisy wprowadzające wymóg wskazywania w zakładach pracy prac szczególnie niebezpiecznych (obligatoryjne i fakultatywne)b. Ogólny podział (...) |
|
SIP Społeczny Inspektor PracyWIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia1. Społeczna Inspekcja Pracy (SIP)• ustawowy cel działania SIP• struktura organizacyjna SIP w zakładzie pracy2.Zadania SIP• uprawnienia SIP-owców• zasady wyboru• rola związku zawodowego (...) |
|
Savoir vivre w pracy menedżera, czyli zasady budowania relacji w biznesieWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaCelem głównym szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami savoir-vivre obowiązujących w życiu codziennym i w pracy |
|
Dostęp i odmowa dostępu do informacji publicznejWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaSzkolenie z zakresu dostępu do informacji publicznej, z uwzględnieniem procedury rozpatrywania i identyfikowania wniosków o dostęp do informacji publicznej, sposobu redagowania aktów prawnych oraz techniczno-materialnych w ramach udzielania dostępu |
|
Kodeks Postępowania Administracyjnego KPAWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaSzkolenie z procedury administracyjnej, z uwzględnieniem redagowania aktów administracyjnych. Podczas szkolenia omówimy postępowanie administracyjne wraz z postępowaniem odwoławczym i najtrudniejsze zagadnienia związane z KPA. |
|
Aspekty prawne współpracy ze związkami zawodowymi-najnowsze zmianyWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaSzkolenie to jest odpowiedzią na najczęściej pojawiające się pytania i problemy związane z relacjami ze związkami zawodowymi. Doświadczony ekspert i praktyk pokaże, jak kształtować pożądane relacje ze związkami zawodowymi, jak stosować i interpretowa |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Etykieta w pracy kierowcy kadry zarządzającej, Szkolenie Zawodowe, kierowców, Kierowców, Warszawa. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.