Opis i cel szkolenia
Jaką wartość dla Twojej firmy generuje kategoria, którą zarządzasz? W jaki sposób mierzysz wartość jaką realizujesz dla firmy? To pytania, na które bardzo często szuka odpowiedzi manager ds. zakupów
Biorąc udział w szkoleniu uzyskasz odpowiedzi na powyższe pytania, w znaczący sposób poszerzysz również wiedzę dotyczącą Category Management. Dowiesz się w jaki sposób skuteczne zarządzanie kategorią zakupową, wpływa na osiąganie większych oszczędności, uzyskasz odpowiedzi na pytanie w jaki sposób tworzyć i rozwijać strategię dla kategorii tak aby nie ucierpiały na tym relacje z dostawcami.
Ważnem elementem warsztatu będą case study, w trakcie których przeprowadzimy analizy ryzyka, przygotujemy plan ciągłości biznesu, stworzymy procedury rozliczania oszczędności zakupowych oraz stworzymy narzędzia do raportowania. Reasumują, warto wziąć udział w szkoleniu jeśli chcesz stworzyć plan rozwoju bazy dostawców i ugruntować swoją wiedzę zakupową.
Szkolenie dedykowane przede wszystkim:
Korzyści dla uczestników:
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
Metody szkolenia
Program szkolenia
Moduł 1 - Wartość Dodana
Moduł 2 – Procedura liczenia oszczędności
Moduł 3 – Organizacja pracy i polityka zakupowa
Moduł 4 – Strategiczne zarządzanie dostawcami
Moduł 5 – Analiza ryzyka i plan ciągłości biznesu
Moduł 6 – Plan projektów oszczędnościowych
Moduł 7 – Analiza kosztow
Moduł 8 – szablon strategii dla kategorii zakupowej
Skuteczne negocjacje zakupoweOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkoleniaSzkolenie ma na celu rozwój kompetencji negocjacyjnych, ze szczególnym naciskiem na negocjacje zakupowe w kierunku dostawców. Przede wszystkim umiejętności twarde, analityczne (...) |
|
Narzędzia doskonalenia produkcjiOne Step Up Sp. z o. o.Wstęp: W ostatnich dekadach bardzo popularne stało się pojęcie tzw. „szczupłego wytwarzania”, czyli Lean Manufacturing. Jego podstawą jest system produkcyjny Toyoty – TPS, lecz obecna forma Lean Manufacturing (...) |
|
Sales and Operations Planning (S&OP) – planowanie operacji i sprzedażyOne Step Up Sp. z o. o.S&OP to zintegrowany proces planowania popytu oraz podaży firmy, wspierający osiągnięcie celów strategicznych, finansowych, rynkowych i operacyjnych |
|
Supply Chain Management – Zarządzanie Łańcuchem DostawOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkoleniaFirmy się rozwijają, kompleksowość produkcji rośnie, łańcuchu popytu zmieniają się dynamicznie, a kliencie oczekują coraz krótszych czasów dostaw. Takie środowisko pracy to codzienność (...) |
|
Planowanie, harmonogramowanie i sterowanie produkcjąOne Step Up Sp. z o. o.Szczegółowy opis na stronie (skopiuj i wklej link do przeglądarki):https://onestepup.pl/szkolenie/planowanie-harmonogramowanie-i-sterowanie-produkcjaOpis i cel szkoleniaSpecjaliści i menadżerowie zajmujący (...) |
|
Gospodarka magazynowa w nowoczesnym przedsiębiorstwieOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkolenia W procesach każdej organizacji pojawiają się zapasy – które trzeba przyjąć, składować, przygotować do wydania a wreszcie wydać. Gospodarka magazynowa jest jednym z podstawowych (...) |
|
Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwieOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkoleniaZapasy są dla każdej organizacji wyborem i koniecznością jednocześnie, wiedza o potrzebie posiadania zapasów jest powszechna. Nie wszystkie organizacje wykorzystują w pełni potencjał (...) |
|
Category Management – Zarządzanie Kategorią ZakupowąOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkoleniaJaką wartość dla Twojej firmy generuje kategoria, którą zarządzasz? W jaki sposób mierzysz wartość jaką realizujesz dla firmy? To pytania, na które bardzo często szuka odpowiedzi (...) |
|
Zarządzanie zakupami i logistykąOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkolenia Pierwsza część szkolenia zarządzania zakupami i logistyką skierowana jest do wewnątrz organizacji. Szkolenie kompetencji twardych, zawiera bardzo dużo narzędzi skonfigurowanych (...) |
|
Onboarding – jak zaprojektować i wdrożyć proces skutecznej adaptacji nowego PracownikaOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie sposobów skutecznego wdrożenia nowego Pracownika do Firmy, aby stał się on efektywnym członkiem zespołu.Szkolenie jest dedykowane Pracownikom HR oraz (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Category Management – Zarządzanie Kategorią Zakupową, Szkolenie Logistyka, zarządzanie, planowanie, zakupy, Poznań. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.