Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

  • Termin: 2019-12-19 - 2019-12-20
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1697.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje>>>

 

 

Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej czy też produkcyjnej jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala przedsiębiorstwu utrzymać pozycje na rynku, wyprzedzać konkurencję, zapewnić stabilizację dochodów, zmniejszać straty, realizować zakładane cele, realizować politykę jakości. Dobrze pracujący, zmotywowany zespół pracowników to grupa świadomych swoich działań i odpowiedzialnych ludzi nastawionych na działanie zespołowe i dobrze znających stawiane przed nimi cele. To szkolenie pomaga stworzyć taki właśnie zespół.

Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele oraz zbudowanie świadomości roli pracy zespołowej. W szkoleniu pojawiać się będą zatem elementy budowania zespołu, pracy nad konfliktem oraz elementy zarządzania jakością związane z metodologią Kaizen czy TQM.


 

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy na szkoleniu  poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej. Nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespołu, pracy zespołowej, stosowania metod zarządzania jakością w firmie.

Pracownikom działającym w zespole szkolenie da możliwość jeszcze lepszej pracy w grupie, menedżerom zaś świadomość i narzędzia przydatne w motywowaniu i budowaniu własnych zespołów oraz budowaniu jakości w firmie poprzez współdziałanie na poziomie zespołu i całego przedsiębiorstwa. Na szkoleniu znajdą Państwo odpowiedź na pytania: jak wykorzystać potencjał pracowników w firmie? Jak realizować cele firmy poprzez cele poszczególnych zespołów?

 

Szkolenia polecamy dla

Wszystkich pracowników, szczególnie pracujących w zespołach, lecz także takich, którzy pracują samodzielnie, współpracując z innymi w produkcji, sprzedaży, dystrybucji, realizując projekty.
Szkolenie przydatne dla menedżerów, niezależnie od szczebla zarządzania, kierujących zespołami czy też projektami, a pragnących zadbać o politykę jakości w firmie, motywację pracowników,  wdrażających u siebie wydajne metody pracy zespołowej dla osiągnięcia celów przedsiębiorstwa i zadowolenia załogi.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  • Dyskusja facylitowana
  • Praca w grupach
  • Studia przypadku
  • Odgrywanie scenek, nagrywanie
  • Opracowywanie rozwiązań
  • Mini wykład trenera.

 

Szkolenie z budowania zespołu i efektywnej pracy zespołowej - program szkoleniowy

 

MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA

  1. Ustalanie i definiowanie celów /SMART; GROW/
  2. Podniesienie nastawienia zespołu na wspólną realizację celów
  3. Umiejętności pracy zespołowej
  4. Świadomość pozytywów pracy zespołowej
  5. Integracja zespołu
  6. Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu
  7. Metody pracy zespołowej, zespołowe rozwiązywanie problemów

MODUŁ II. WZAJEMNE RELACJE W ZESPOLE - ICH ROLA W ASPEKCIE REALIZACJI ZADAŃ

  1. Komunikacja w zespole
  2. Zarządzanie konfliktem w zespole
  3. Asertywność
  4. Zespół to emocje
  5. Myślenie pytaniami    

MODUŁ III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA JAKO CZEŚĆ ROZWOJU FIRMY

MODUŁ IV. JA JAKO PRACOWNIK - IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ

  1. Praca jako wartość
  2. Zadowolenie z pracy
  3. Firma to także ja


MODUŁ V. FILOZOFIA KLIENTA WEWNĘTRZNEGO - POTRZEBA, CECHA, KORZYŚĆ

MODUŁ VI. ZESPOŁOWE WYPRACOWANIE NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I PROPOZYCJI ZMIAN

 

Szkolenie prowadzi:
Andrzej Zabawa

Nastawiony na efekt praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży i zarządzaniu operacyjnym.

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji

  • Hotel *** Amber
  • Gdańsk
  • woj. Pomorskie
Termin: 2020-04-02 - 2020-04-03
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-07-02 - 2020-07-03
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie projektami B+R
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy też forum społecznego działania.

Zatrudnianie personelu w projekcie unijnym w świetle wytycznych kwalifikowania wydatków
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Zatrudnianie personelu w projekcie unijnym w świetle wytycznych kwalifikowania wydatków>>> Cel i korzyści: W ramach szkolenia przedstawione zostaną (...)

Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...)

Kaizen i normowanie czasu produkcji
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób wdrażać odpowiednie narzędzia Kaizen w swoim środowisku zawodowym oraz jak standaryzować i normować czas realizacji operacji w procesie produkcyjnym.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Efektywna sprzedaż przez rekomendacje>>> Jeśli jesteś właścicielem firmy, zapewne twoi handlowcy przekonują Cię, jak trudny jest rynek, jak wielka jest konkurencja (...)

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...)

PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klientów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klinetów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?>>> Prospecting jest stosunkowo nowym pojęciem stosowanym (...)

Profesjonalny wizerunek przedstawiciela handlowego czyli jak zdobyć klienta nie tylko ofertą handlow
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę interentową:Profesjonalny wizerunek przedstawiciela handlowego czyli jak zdobyć klienta nie tylko ofertą handlową?>>> Rozumiemy, że odpowiedzialne pełnienie funkcji (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, wywieranie wpływu, menedżerskie, kierownicze, inne, Gdańsk. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.