Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne – narzędzia budowania wizerunku i prowadzenia spotkań

  • Termin: 2024-05-13 - 2024-05-14
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: 1600.00 zł
  • Cena brutto: 1968.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

One Step Up Sp. z o. o.

  • 02-486 Warszawa, Mazowieckie
  • Al. Jerozolimskie 202
  • Telefon: +48 (22) 428 11 11
  • Email: biuro@onestepup.pl
  • www: www.onestepup.pl
Firma szkoleniowa One Step Up Sp. z o. o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Opis i cel szkolenia

Celem szkolenia Autoprezentacja i wystąpienia publiczne jest poznanie skutecznych technik budowania wizerunku, zdobycie umiejętności efektywnego wpływania na postrzeganie siebie oraz własnej firmy, poprzez najbardziej efektywne techniki efektywnej komunikacji i zarządzania wizerunkiem. Aktywny warsztat pomoże także rozwijać umiejętność budowania roli zawodowej poprzez analizę własnych zasobów oraz niwelowanie barier rozwojowych.

Szkolenie Autoprezentacja i wystąpienia publiczne dostarcza uczestnikom konkretnych narzędzi profesjonalnego zarządzania własnym wizerunkiem oraz prowadzenia efektywnych spotkań.

Chcemy wywrzeć dobre wrażenie a co za tym idzie sprawnie osiągać cele zawodowe i osobiste. Mówi się, że pierwsze wrażenie powstaje w ciągu 7-11 sekund każdego spotkania i później trudno je zmienić. Dlatego warto zaplanować dokładnie te kilka sekund, ale także kolejne, które pozwalają nam lepiej przedstawić siebie w jak najlepszym świetle oraz sprawnie wyrazić to, co mamy do przekazania tak, aby być zrozumianym i zapamiętanym.

Dla kogo szkolenie Autoprezentacja i wystąpienia publiczne:

Dla wszystkich, którzy chcieliby świadomie wpływać na swój wizerunek i czuć się pewniej we wszelkiego typu spotkaniach i wystąpieniach.

Korzyści dla uczestników

  • Poznają narzędzia budujące publiczny wizerunek nie tylko podczas wystąpień, ale także w codziennych relacjach,
  • Poszerzą wiedzę o wystąpieniach publicznych i rozwiną umiejętności komunikacyjne,
  • Dowiedzą się jak świadomie wykorzystywać komunikację niewerbalną, jak organizować przestrzeń podczas wystąpień publicznych oraz jak zarządzać swoim ciałem oraz głosem i mimiką podczas spotkań,
  • Nauczą się jak prezentować swój wizerunek osoby kompetentnej i wiarygodnej oraz jak budować dobre relacje z klientami i partnerami komunikacji,
  • Nauczą się budować poczucie kompetencji i pewności siebie podczas wszelkich spotkań i wystąpień,

Niezależnie od tego, kim jesteśmy i co robimy na ogół zależy nam, aby inni odbierali nas pozytywnie. Twój wizerunek wpływa nie tylko na twoją efektywność osobistą, ale także na postrzeganie Twoje firmy przez Klientów.

Metody szkolenia

  • ćwiczenia indywidualne, praca z kamerą
  • praca w parach i małych grupach,
  • dyskusja,
  • case studies,
  • mini-wykłady interaktywne,

Czas trwania

2 dni szkoleniowe – 16 godzin dydaktycznych

Program szkolenia

Dzień 1

MODUŁ I – ŚWIADOME BUDOWANIE WIZERUNKU, OPARTE NA ZASOBACH
  • Moja autoprezentacja – mocne i słabe strony. Co potrafię, co chcę doskonalić w celu budowania jeszcze lepszego wizerunku siebie? – analiza własnych zasobów
  • Efekt pierwszego wrażenia – jak wykorzystać efekt pierwszego wrażenia, aby budować pozytywną obraz własnej osoby jako profesjonalisty?
  • Świadome wpływanie na kształt relacji z ludźmi
  • Co składa się na wizerunek?
  • Czego oczekują moi klienci? Jak mogę zaspokoić ich oczekiwania poprzez świadome budowanie wizerunku zgodnego z moim produktem/usługą?

Ćwiczenie „analiza doświadczenia” – skupia się na analizie doświadczenia uczestników, którzy będą mieli okazję sprawdzić jakie pierwsze wrażenie wywierają na innych. Zmierzą się ze swoimi mocny stronami i zaplanują obszary rozwoju na kolejne dwa dni szkoleniowe, a wszystko we wspierającej i bezpiecznej atmosferze pomagającej budować swoją przewagę na indywidualnych atutach.

MODUŁ II – ZANIM ZACZNIESZ BUDOWAĆ WIZERUNEK DOWIEDZ SIĘ, CO NA NIEGO WPŁYWA
  • Komunikacja niewerbalna + dystans społeczny
    • Mowa ciała i mikrosygnały – teoria i ćwiczenia praktyczne
    • Znaczenie tonu głosu w autoprezentacji – teoria i ćwiczenia praktyczne
    • Dystans społeczny i zarządzanie przestrzenią
  • Komunikacja werbalna
    • Rola słowa i pytań w komunikacji
    • Co znaczą dla nas te same słowa
    • Skuteczna argumentacja – argumenty logiczne i emocjonalne
    • Poprawne formułowanie przekazu –wpływ słów, jakich używamy na odbiór przekazu (zbitki słowne, formy gramatyczne, zwięzłość).

Ćwiczenie „Daj uwagę” – w tym module uczestnicy będą mogli doświadczyć i poczuć jak trudne i czasem wymagające jest poświęcanie wystarczającej uwagi wszystkim uczestnikom spotkania (szczególnie trudne przy dużym audytorium). Będą musieli tak zaplanować swoje wystąpienie, aby każdy ze słuchaczy poczuł że zostało mu poświęcone wystarczająco dużo zainteresowania i czasu.

MODUŁ III – TREMA I STRES W PROWADZENIU SPOTKAŃ
  • Emocje i ich rola w komunikacji i autoprezentacji
    • Rozpoznawanie i nazywanie obszarów trudności
    • Skuteczne techniki obniżania napięcia
    • Jak sobie radzić z emocjami własnymi i innych osób
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
    • Kontakt wzrokowy jako element budowania zaufania
    • Wywieranie wpływu poprzez oddziaływanie niewerbalne i werbalne
    • Wystąpienia przygotowane i z wolnej stopy

Ćwiczenie „Profilaktyka i kontrola niepożądanego stresu’ – Wypracowanie na szkoleniu schematów postępowania awaryjnego i zapobieganie wystąpieniu sytuacji trudnych w kontaktach osobistych, spotkaniach i prezentacjach.

MODUŁ IV – PRZYGOTOWANIE I PROWADZENIE SPOTKANIA 
  • Zasady profesjonalnej prezentacji/wystąpienia (nastawienie na cel, a spełnianie oczekiwań odbiorców), analiza miejsca, czasu, dobór treści i metod pracy
  • Analiza grupy odbiorców
  • Struktura spotkania
  • Efekty kiepskich i cechy dobrych wystąpień
  • Zastosowanie pomocy audiowizualnych – wady i zalety
  • Cel prezentacji a stosowane metody – ćwiczenie „Jak strzelić w dziesiątkę i nie zabić nudą?”
  • Jak rozpocząć? – praktyczne wykorzystanie efektu świeżości i krzywej uwagi słuchaczy
  • „Manipulacja, czy skuteczna argumentacja?” – przekonywanie audytorium i inne techniki wpływu

Ćwiczenie „Storytelling” – wykorzystamy technikę bazującą na budowaniu więzi klienta z marką za pomocą angażujących opowieści o markach i produktach. Odpowiednio wykorzystamy sztukę opowiadania historii jako niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe i sposób na dobre rozpoczęcie spotkania.

Dzień 2

MODUŁ V – TRUDNE SYTUACJE PODCZAS SPOTKAŃ Z KLIENTAMI
  • Trudne sytuacje podczas prowadzenia wystąpień (nastawienie audytorium, zastrzeżenia z sali, pytania popisowe i sprawdzające)
    • Trudne pytania
    • Unikanie odmownych odpowiedzi
    • Unikanie pułapek językowych stosowanych przez odbiorców
    • Zadawanie pytań doprecyzowujących w celu zmiany nastawienia
    • Ważne słowa: ale, nie i spróbuj
    • Obiekcje i zastrzeżenia słuchaczy – praktyczne zastosowanie najskuteczniejszych narzędzi
    • Omówienie trudnych sytuacji uczestników szkolenia

Ćwiczenie „Dekalog nudziarza” – trudne sytuacje pojawiają się podczas wszystkich wystąpień, spotkań i prezentacji. Ćwiczenie pomoże uczestnikom poradzić sobie między innymi z sytuacjami w których nie czujemy, że nasze działania prowadzą w dobrym kierunku.

MODUŁ VI – PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE POZNANYCH NARZĘDZI W SCENKACH PREZENTACYJNYCH
  • Moduł warsztatowy – praca z kamera połączona z sesją informacji zwrotnych
  • Podsumowanie praktyczne i merytoryczne szkolenia

Ćwiczenie „Ręce w kieszeni” – sesja pracy z kamerą, pozwalająca na wyłapanie wszystkich naszych złych nawyków prezentacyjnych. Uczestnicy będą mieli okazję przedstawić przygotowana przez siebie krótką prezentację, potem obejrzeć nagranie oraz dostać informacje zwrotne od trenera i reszty grupy. Na podstawie tych informacji stworzymy wspólnie plan dalszego rozwoju kompetencji dla każdego uczestnika szkolenia.

  • Katowice
  • woj. Śląskie
Termin: 2024-08-26 - 2024-08-27
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1600.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Status AEO – uproszczenia formalności celnych oraz bezpieczeństwo w międzynarodowym łańcuchu dostaw
One Step Up Sp. z o. o.

Status AEO ma na celu zabezpieczenie międzynarodowego łańcucha dostaw pod względem operacji celnych oraz wymiany handlowej towarów. Posiadanie statusu AEO przez firmę to prestiż znalezienia się wśród grona zweryfikowanych przez organy celne

Sales and Operations Planning (S&OP) – planowanie operacji i sprzedaży
One Step Up Sp. z o. o.

S&OP to zintegrowany proces planowania popytu oraz podaży firmy, wspierający osiągnięcie celów strategicznych, finansowych, rynkowych i operacyjnych

Supply Chain Management – Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaFirmy się rozwijają, kompleksowość produkcji rośnie, łańcuchu popytu zmieniają się dynamicznie, a kliencie oczekują coraz krótszych czasów dostaw. Takie środowisko pracy to codzienność (...)

Planowanie, harmonogramowanie i sterowanie produkcją
One Step Up Sp. z o. o.

Szczegółowy opis na stronie (skopiuj i wklej link do przeglądarki):https://onestepup.pl/szkolenie/planowanie-harmonogramowanie-i-sterowanie-produkcjaOpis i cel szkoleniaSpecjaliści i menadżerowie zajmujący (...)

Gospodarka magazynowa w nowoczesnym przedsiębiorstwie
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkolenia W procesach każdej organizacji pojawiają się zapasy – które trzeba przyjąć, składować, przygotować do wydania a wreszcie wydać. Gospodarka magazynowa jest jednym z podstawowych (...)

Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaZapasy są dla każdej organizacji wyborem i koniecznością jednocześnie, wiedza o potrzebie posiadania zapasów jest powszechna. Nie wszystkie organizacje wykorzystują w pełni potencjał (...)

Category Management – Zarządzanie Kategorią Zakupową
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaJaką wartość dla Twojej firmy generuje kategoria, którą zarządzasz?  W jaki sposób mierzysz wartość jaką realizujesz dla firmy? To pytania, na które bardzo często szuka odpowiedzi (...)

Onboarding – jak zaprojektować i wdrożyć proces skutecznej adaptacji nowego Pracownika
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie sposobów skutecznego wdrożenia nowego Pracownika do Firmy, aby stał się on efektywnym członkiem zespołu.Szkolenie jest dedykowane Pracownikom HR oraz (...)

HR Project Management – jak sprawnie zarządzać projektami HR
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest zdobycie umiejętności skutecznego planowania i realizowania projektów z obszaru HR. Dzięki wykorzystaniu metod aktywnego uczestnictwa (learning by doing) Uczestnicy (...)

Komunikacja międzypokoleniowa czyli efektywne zarządzanie pokoleniami Baby Boomers, X, Y, Z i Alfa
One Step Up Sp. z o. o.

Opis i cel szkoleniaCelem szkolenia jest zdobycie umiejętności skutecznego zarządzania zespołami zróżnicowanymi pokoleniowo, poznanie narzędzi efektywnej komunikacji i współpracy Pracowników poszczególnych (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Autoprezentacja i wystąpienia publiczne – narzędzia budowania wizerunku i prowadzenia spotkań, Szkolenie Interpersonalne, autoprezentacja, rozwój osobisty, wystąpienia publiczne, Katowice. zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.