Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE. Twoja droga do lepszych relacji i osiągnięć.

  • Termin: 2024-12-13 - 2024-12-13
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 880.00 830 zł (First Minute -50zł)
  • Cena brutto: 1020.90 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę interentową:
ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE. Twoja droga do lepszych relacji i osiągnięć. >>>

 

 


"Asertywność to umiejętność bycia zdecydowanym w swoich poglądach, ale otwartym na innych i ich punkty widzenia." 
- Brian Tracy

 

Szkolenie z asertywności to intensywny program rozwijający umiejętności komunikacyjne uczestników, skupiający się na pewnym, skutecznym i szanującym siebie wyrażaniu myśli, uczuć i potrzeb. Uczestnicy zdobędą narzędzia do budowania pozytywnych relacji zawodowych, radzenia sobie z konfliktami oraz skutecznego przekazywania informacji. Poprzez interaktywne ćwiczenia, scenariusze praktyczne i analizę przypadków, uczestnicy będą rozwijać pewność siebie w komunikacji oraz zdolność do skutecznego osiągania swoich celów zawodowych.

 

Cele szkolenia:

  • poznanie konkretnych narzędzi i technik asertywnej komunikacji umożliwiających wyrażanie siebie w sposób klarowny i szanujący zarówno siebie, jak i innych
  • podniesienie świadomości własnej wartości oraz rozwinięcie pewności siebie w wyrażaniu swoich myśli, uczuć i potrzeb w kontekście zawodowym,
  • nauka skutecznego rozwiązywania konfliktów, obrony własnych granic, wyrażania myśli przy zachowaniu asertywności, unikając agresji lub bierności,
  • kształtowanie świadomości własnych emocji oraz umiejętność kontrolowania ich w trakcie komunikacji, co przyczyni się do bardziej efektywnego wyrażania siebie.

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • skuteczniejsza komunikacja zespołowa i indywidualna
  • nauka rozwiązywania konfliktów w sposób łagodny i merytoryczny
  • zwiększenie efektywności osobistej poprzez budowanie mądrego poczucia własnej wartości • redukcja stresu wynikającego z lęku przed odmową
  • zwiększenie umiejętności perswazji

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • tym, czym asertywność JEST, a czym nie jest
  • przyczynach problemów z własną asertywnością i sposobach ich usuwania
  • własnych umiejętnościach komunikacyjnych, co umożliwi świadome rozwijanie i doskonalenie asertywności

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • wyrażania swoich myśli i uczuć, co przyczyni się do lepszej komunikacji w zespole pracy
  • klarownego wyrażania swoich oczekiwań i potrzeb, dzięki czemu zbudują lepsze relacje zarówno z przełożonymi, jak i współpracownikami
  • nauczą się przekonywać innych do swoich pomysłów, co może być szczególnie przydatne w procesie negocjacji i prezentacji
  • rozpoznawania komunikatów asertywnych, agresywnych i uległych w rozmowie i umiejętnego reagowania na nie, co ma ogromny wpływ na prowadzenie efektywnych i merytorycznych rozmów z każdym „typem” komunikacyjnym


Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności asertywnego wyrażania siebie w miejscu pracy, zwiększając tym samym efektywność swojego działania i poprawiając relacje z innymi. Szkolenie skierowane jest więc do:

  • pracowników na różnych poziomach organizacyjnych, obejmując zarówno kadry kierownicze, jak i pracowników operacyjnych
  • pracowników rozpoczynających swoją karierę zawodową oraz tych, którzy przechodzą zmiany w miejscu pracy
  • wszystkich szukający sposobów na poprawę swojej skuteczności komunikacyjnej w celu budowania lepszych relacji zawodowych
  • osób, które chcą aktywnie pracować nad własnym rozwojem osobistym, z naciskiem na asertywną komunikację interpersonalną

 

Metody pracy zastosowane podczas szkolenia:

  • warsztat (70%): gry szkoleniowe, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje, filmy szkoleniowe, ankiety
  • wykład multimedialny (30%)

 

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I. CZYM JEST ASERTYWNOŚĆ

  • asertywność to nie tylko „sztuka odmawiania”
  • czy można się nauczyć asertywności
  • cele asertywności w życiu osobistym i zawodowym
  • asertywność a poczucie własnej wartości
  • korzyści wynikające z asertywności w miejscu pracy i poza nim

MODUŁ II. ELEMENTY KOMUNIKACJI ASERTYWNEJ

  • asertywność, agresja, uległość – różne sposoby komunikacji i zachowań – to TY decydujesz i wybierasz
  • komunikacja, która angażuje, rozwija ludzi i scala relacje
    • „słuchajmy głośniej” – jeśli nie słuchasz, nie słyszysz; jeśli nie słyszysz nie dowiesz się i nie zrozumiesz – jak zostać doskonałym aktywnym słuchaczem
    • „widzę coś, czego ty nie widzisz” – czym się różnimy i jak pozbyć się „etykietowania” czyli moc „faktów” w asertywnej komunikacji
    • umiejętność zadawania pytań – „pytam, aby zrozumieć”, „pytam, aby się dowiedzieć”

MODUŁ III. ROZPOZNAWANIE I PRZEZWYCIĘŻANIE WŁASNYCH BARIER W KOMUNIKACJI ASERTYWEJ

  • Twój wewnętrzny „Dorosły” – analiza transakcyjna i jej rola w asertywnej komunikacji
    • pojęcie transakcji i analizy transakcyjnej
    • rodzaje transakcji
    • identyfikacja stanów „ego” + kwestionariusz Twoich indywidualnych stylów komunikacyjnych
    • postawa wobec siebie i innych osób
    • jak neutralizować konflikty słowne i manipulacje
  • Gdyby komunikacja była rakietą, asertywność byłaby jej paliwem – czyli strategie asertywnej komunikacji z innymi (przełożeni, koledzy z zespołu, klienci, partnerzy biznesowi) 
    • strategia budowania wysokiego poczucia własnej wartości – budowanie swojej marki osobistej i zawodowej w oparciu o własne MOCNE STRONY i talenty
    • strategia radzenia sobie z emocjami(swoimi i Twoich rozmówców – nawet trudnych)
    • strategia skutecznego reagowania na krytykę/ atak słowny
    • sztuka odmawiania bez poczucia winy
    • strategia asertywnego wyrażania oczekiwań
    • strategia asertywnego rozwiązywania konfliktów i nieporozumień
    • asertywny język informacji zwrotnej – asertywne przyjmowanie i wyrażanie pochwały i asertywne wyrażanie krytyki

MODUŁ IV. PLAN DZIAŁAŃ I PODSUMOWANIE

  • podsumowanie głównych punktów szkolenia
  • indywidualne plany działania: Okej, teraz nie ma żartów! Czas na praktykę. Każdy z Was dostaje wirtualną rakietę asertywności. Waszym zadaniem jest ją odpalić w trudnej sytuacji. Cel? Bezkonfliktowe wyrażenie swojego zdania! Pamiętajcie, nawet najlepsi astronauci zaczynali od odpalenia swojej pierwszej rakiety!



SZKOLENIE POPROWADZI:

Agnieszka Olejnik
Trener AVENHANSEN

Dyplomowany trener biznesu i coach, licencjonowany HRD BP, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.


  • Centrum Szkoleniowe WSPÓLNA
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-10-29 - 2024-10-29
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 880.00 830 zł (First Minute -50zł)

-50zł

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE. Twoja droga do lepszych relacji i osiągnięć., Szkolenie Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.