Tajniki pozafinansowego motywowania pracowników.2011-12-13 13:17:36Ponownie szkolenie organizowane w ramach projektu Dofinansowane Szkolenia Otwarte wywołało zadowolenie wśród uczestników. Nasz trener-praktyk Pani Magdalena Nowakowska wtajemniczyła menedżerów w Menedżerskie Techniki Motywacji. |
|
Trudny klient nadchodzi! Jak go obsłużyć?2011-11-29 13:21:46Dzięki szkoleniu Obsługa Trudnego Klienta prowadzonego w ramach marki Dofinansowane Szkolenia Otwarte, uczestnicy wiedzą już jak postępować i usatysfakcjonować klienta, który jest wymagający lub po prostu niemiły. |
|
Techniki Domykania Sprzedaży Szkolenie zamknięte dla Warszawskiego Centrum EXPO XXI2011-11-28 15:50:53Warszawskie Centrum Expo XXI Sp. z o.o. korzystające od ponad 3 lat ze szkoleń otwartych B&O NAVIGATOR rozszerzyło swoją współpracę z tą znaną firmą szkoleniową o szkolenia zamknięte dedykowane wyłącznie swoim pracownikom. Trener – praktyk, Pan Paweł Wojciechowski, przeprowadził 4 listopada 2011 rok |
|
Pod skrzydłami eksperta2011-11-09 14:08:28Kolejne szkolenie, które przeprowadziliśmy zakończone sukcesem! Trener Krzysztof Beniowski, specjalista od marketingu internetowego, wprowadził zainteresowanych w świat Social Marketingu. Nasi klienci mieli okazję zagłębić się w świat mediów społecznościowych i poznać tajniki jak najlepszego ich wyk |
|
Szkolenia, których nie wolno przegapić2011-10-25 13:02:51Jeśli z jakiegoś powodu nie uczestniczyłeś w tych szkoleniach, to teraz masz na to szanse. Skorzystaj z okazji. Podczas szkoleń chcemy Was nauczyć praktycznego zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strategii sprzedaży i z jej opracowywaniem, wdrożeniem i oceną |
|
5 miejsce w Rankingu Firm Szkoleniowych 20112011-10-19 09:59:21W Rankingu Firm Szkoleniowych 2011 organizowanym przez serwis publiczni.pl B&O Navigator Firma Szkoleniowa zajęła 5 miejsce wśród 50 firm szkoleniowych z całej Polski. |
|
Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 3.2011-10-04 13:00:03W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa przechytrzenia klienta ma swoich zwolenników – oto przykłady z artykułu opublikowanego w Forbes: Zręczni sprzedażowcy umieją stworzyć atmosferę pośpiechu. |
|
Resort nauki planuje wzrost płac na uczelniach2011-09-15 08:22:59W 2015 r. minimalne wynagrodzenie zasadnicze na uczelniach publicznych będzie o 30 proc. wyższe w stosunku do 2012 r. |
|
Innowacyjny biznes szansą na sukces2011-09-14 11:25:03Jesteś studentem bądź absolwentem* krakowskiej Uczelni? |
|
Szkolenia menadżerskie dla naukowców na UJ2011-08-24 10:05:53Uniwersytet Jagielloński rozpoczyna rekrutację na bezpłatne szkolenia menadżerskie dla osób ze środowisk akademickich, które swoje naukowe badania czy innowacyjne pomysły chcą przekształcić w realny biznes. Zgłoszenia można przesyłać do 30 września. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń negocjacje
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.