Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Western Union inicjuje Nowy Projekt Edukacyjny w ramach Ligi Europy UEFA, dzięki któremu sfinansuje milion dni szkolnych

Napisany przez M-S-M dnia 2012-09-14 08:28:02. Aktualizowano 2024-04-29 09:24:51

Firma Western Union (NYSE:WU), światowy lider w dziedzinie usług przekazów pieniężnych, a także nowy Globalny Partner Ligi Europy UEFA, ogłosiła w dniu dzisiejszym, że każde celne podanie w obecnym sezonie rozgrywek premiować będzie sfinansowaniem jednego dnia edukacji młodych ludzi na świecie.

Firma Western Union (NYSE:WU), światowy lider w dziedzinie usług przekazów pieniężnych, a także nowy Globalny Partner Ligi Europy UEFA, ogłosiła w dniu dzisiejszym, że każde celne podanie w obecnym sezonie rozgrywek premiować będzie sfinansowaniem jednego dnia edukacji młodych ludzi na świecie.

Inicjatywa, która nosi nazwę PASS, a której ambasadorem jest była gwiazda światowego futbolu Patric Vieira, zainaugurowana zostanie podczas rozgrywek grupowych Ligi Europy UEFA, które rozpoczynają się w Europie w sezonie 2012/2013 dnia 20 września. Program Western Union zakłada zapewnienie jednego miliona dni w szkole na przestrzeni kolejnych trzech sezonów rozgrywek i wzbogaca dokonania firmy na rzecz szerzenia edukacji na całym świecie.

“Przekazywanie pieniędzy dla lepszego jutra – jest kwintesencją naszego działania, a edukacja to jeden z głównych celów, na który nasi klienci przekazują pieniądze” – powiedział Hikmet Ersek – Prezes Western Union, CEO. „Według badań UNESCO[1] 71 milionów zdolnych, ciężko pracujących uczniów na świecie nie zdobywa średniego lub zawodowego wykształcenia. To wielka strata dla gospodarki, a także marnowanie ludzkiego potencjału, jako że każdy dodatkowy rok szkolny zwiększa możliwości jednostki do uzyskania korzyści ekonomicznych. Dzięki PASS chcemy wykorzystać popularność piłki nożnej do zbudowania świadomości dotyczącej problemu, a także udzielić bezpośredniego wsparcia, które zmieni życie młodych ludzi i ich społeczności”.

W ramach inicjatywy zapewnione zostaną szkolenia dla nauczycieli i stypendia naukowe dla uczniów w oparciu o współpracę z  organizacjami non-profit oraz pozarządowymi (NGO). Początkowo działania realizowane będą w jedenastu krajach: Brazylii, Chinach, Kolumbii, Jamajce, Meksyku, Maroko, Nigerii, Senegalu, Rumunii, Rosji i Turcji.

“Tam skąd pochodzę możliwości uzyskania wysokiej jakości kształcenia są niewielkie" - wyjaśnił Vieira, francuski piłkarz, były gracz AS Cannes, AC Milan, Arsenal FC, Juventus, FC Internazionale Milano, Manchester City FC, który urodził się w Senegalu, w wieku ośmiu lat przeniósł się do Francji i jest obecnie menedżerem ds. rozwoju piłki nożnej w Manchester City.

"Piłka nożna była moją przepustką do sukcesu, ale dla zdecydowanej większości młodych ludzi edukacja jest kluczem, który pozwala im zostać, kim chcą w przyszłości. Dlatego udzielam wsparcia tej kampanii. Skorzystają na niej uczniowie, nauczyciele i szkoły na całym świecie, szczególnie w krajach, które tego najbardziej potrzebują, jak np. Senegal, w którym się urodziłem" - powiedział Vieira.

Dzięki globalnemu zasięgowi oglądalności Ligi Europy UEFA, kibice z Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, a także Europy, dostaną szansę, aby zwiększyć fundusze zbierane podczas sezonu, biorąc udział w programach inicjowanych w internecie i mediach społecznościowych.

David Taylor przedstawiciel UEFA Events S.A. w UEFA, powiedział: „Europejski futbol jest nie tylko pokazywany w telewizjach ponad 200 krajów na świecie, ale jest również polem realizacji aspiracji zawodników piłkarskich z całego świata, a także graczy ze 113 krajów, którzy wzięli  udział w rozgrywkach Ligi Europy UEFA w poprzednim sezonie. Dzięki inicjatywie PASS Western Union, niektórzy z tych piłkarzy będą mogli oferować swoim rodzinnym społecznościom, coś więcej poza prostymi emocjami i rozrywką, które towarzyszą grze na boisku. "

Inicjatywa PASS nada dodatkowe znaczenie każdemu udanemu podaniu, które padnie w każdym rozegranym meczu, poczynając od fazy grupowej do finału 2012/2013 Ligi Europy. Celne podanie sfinansuje pełny dzień edukacji szkolnej jednej osoby. Fundusze zostaną rozdzielone i rozdystrybuowane na bazie wyliczenia kosztów kształcenia odpowiednich dla każdego rynku. Inicjatywa PASS trwać będzie przez trzy kolejne lata objęte sponsoringiem Ligi Europy UEFA przez Western Union, tj. do 2015 roku.

Wprowadzając inicjatywę PASS, Western Union przeprowadzi kompleksowy program marketingowo-komunikacyjny mający za zadanie wzmocnienie zaangażowania klientów i kibiców Ligi Europy UEFA z całego świata.

 

 

###

 

Informacje redakcyjne:

 

Statystyki na temat globalnych wyzwań w dziedzinie edukacji:

 

  • Dla 774 milionów ludzi, brak wykształcenia jest barierą do gospodarczej integracji - 1 na 5 dorosłych na świecie nie potrafi przeczytać tego tekstu[2]
  • Globalne potrzeby:
  • UE: 1 na 5 uczniów nie osiąga minimalnego poziomu umiejętności, który umożliwia funkcjonowanie w społeczeństwie[3]
  • Chiny: 25% uczniów uprawnionych nie uczęszcza do szkoły, wskaźniki ekonomiczne to kluczowy czynnik[4]
  • Australia: do 2015 roku luka w liczbie wykwalifikowanych pracowników w kluczowych branżach wyniesie 2 miliony[5]
  • Afryka Subsaharyjska: 73% uczniów jest pozbawionych dostępu do edukacji na poziomie średnim, głównie ze względu na związane z nią koszty[6]
  • Ameryka Łacińska i Ameryka Centralna: 40% uczniów nie kończy szkoły średniej, ze względu na "la Brecha" (różnice poziomu wiedzy) lub niedobór umiejętności, bezrobocie wśród młodych ludzi wzrosło w Ameryce Łacińskiej i Centralnej bardziej niż w innych regionach[7]
  • USA: 25% studentów Community College nie zapisuje się na zajęcia, bo nie stać ich na podręczniki[8]
  • 85% ludzi na całym świecie mówi "tworzenie równych szans edukacyjnych" jest kluczowym zagadnieniem[9]

 

Western Union

Spółka Western Union (NYSE: WU) jest liderem w zakresie usług międzynarodowych przekazów pieniężnych. Western Union wraz ze swoimi spółkami zależnymi: Vigo, Orlandi Valuta, Pago Facil oraz Western Union Business Solutions, oferuje klientom indywidualnym i biznesowym szybkie, niezawodne i wygodne sposoby wysyłania i odbierania pieniędzy na całym świecie, jak również dokonywania płatności oraz poleceń zapłaty. Western Union, Vigo i Orlandi Valuta udostępniają swoje usługi poprzez połączoną sieć ponad 510 tys. placówek w ponad 200 krajach i terytoriach na świecie. W 2011 r. firma Western Union wykonała ponad 226 mln transakcji pomiędzy klientami indywidualnymi na całym świecie, przesyłając łącznie 81 miliardów dolarów, a także zrealizowała 425 milionów transakcji biznesowych. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.westernunion.pl

 

Fundacja Western Union

Fundacja Western Union została powołana, by tworzyć lepszy świat, w którym zdolność do realizacji marzeń dzięki możliwościom gospodarczym jest nie tylko przywilejem dla nielicznych, ale prawem dla wszystkich. Dzięki wsparciu firmy Western Union, jej pracowników, agentów i partnerów biznesowych, Fundacja Western Union działa na rzecz realizacji swej wizji, wspierając edukację, niosąc pomoc humanitarną po katastrofach, tworząc ścieżki rozwoju dla lepszej przyszłości. Nasze zjednoczone działania społeczne czynią lepszym życie jednostek, rodzin i społeczności na całym świecie. Od samego początku działalności Fundacja Western Union przekazała ponad 81,7 milionów dolarów w formie dotacji oraz innych wpłat, wspomagając ponad 2551 organizacji pozarządowych w ponad 124 krajach i terytoriach. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.westernunionfoundation.org.

 

Sponsoring Ligi Europy UEFA przez Western Union

W lipcu 2012 roku firma Western Union podpisała trzyletni kontrakt, stając się Partnerem Globalnym i Sponsorem Tytularnym Ligi Europy UEFA. Sponsoring największych na świecie rozgrywek klubowych, obejmujący 193 profesjonalne drużyny piłkarskie z 53 krajów, daje Western Union  wyjątkową okazję do prezentacji marki na forum światowym, również dzięki transmisji telewizyjnej rozgrywek w ponad 200 krajach, która gromadzi średnią skumulowaną widownię na poziomie 1,3 miliarda widzów w każdym sezonie. Korzystając z globalnego zasięgu, Western Union w oparciu o rozległą sieć około 510.000 placówek zlokalizowanych w ponad 200 krajach i terytoriach, zapewni swoim klientom i agentom na całym świecie emocje z kibicowania rozgrywkom Ligi Europy UEFA. Umowa sponsoringowa zakłada również możliwość kontekstowej promocji w materiałach wideo, cyfrowych i w mediach społecznych oraz wykorzystanie wizerunku marki Ligi Europy UEFA. Partnerstwo pozostanie w mocy aż do finału Ligi Europy UEFA w 2015 roku.

 

###



[1] Źródło: Instytut Statystyczny UNESCO

[2] Źródło: Global Campaign for Education

[3] Źródło: Equity and Quality in Education: Supporting Disadvantaged Students and School, QECD, 2012

[4] Źródło: Ford Foundation

[5] Źródło: OECD

[6] Źródło: UNESCO

[7] Źródło: IADB

[8] Źródło: US News & World Report

[9] Źródło: 2009 Global Edelman good-purpose Study

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Western Union inicjuje Nowy Projekt Edukacyjny w ramach Ligi Europy UEFA, dzięki któremu sfinansuje milion dni szkolnych - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.