Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Szkolenia sprzedażowe dla firm - dlaczego warto się na nie zdecydować?

Napisany przez Malinowski Grzegorz dnia 2021-10-25 10:21:14. Aktualizowano 2024-04-24 17:50:20

Szkolenia dla handlowców to bardzo ważny element rozwoju firmy, na który powinniśmy zwrócić uwagę, jeżeli chcemy być konkurencyjni na rynku.

 

Dotyczy to zarówno treningu dla szeregowych pracowników, jak i szkoleń przeprowadzanych na stanowiskach kierowniczych. Dlaczego zdobywanie nowej wiedzy jest tak istotne? Czemu powinniśmy dbać o dodatkowe szkolenia w swojej firmie?

 

1. Szkolenia biznesowe dla firm - czy warto brać w nich udział?

2. Szkolenia sprzedażowe - na czym polegają?

3. Jakie kwestie zakłada program szkolenia?

 

Szkolenia biznesowe dla firm - czy warto brać w nich udział?

Ciągłe dbanie o to, by nasi pracownicy byli przeszkoleni i zaznajomieni z najnowszymi praktykami w biznesie i branży, w której się poruszamy jest bardzo ważnym aspektem każdej firmy, która chce odnosić sukcesy. Dzięki inwestowaniu w rozwój osób, które z nami pracują sprawiamy, że mogą one skuteczniej i sprawniej wykonywać swoje zadania, co bezpośrednio przekłada się na zyski przedsiębiorstwa, a więc i nas samych. Z tego względu, jeżeli zastanawiamy się jak poprawić wyniki finansowe w przyszłym roku, warto rozważyć przeznaczenie części przyszłorocznego budżetu na szkolenia sprzedażowe otwarte oraz szkolenia zamknięte.

 

Szkolenia sprzedażowe - na czym polegają?

Szkolenia sprzedażowe mają na celu ułatwić sprzedaż, a także utrwalić naszą więź z klientami. Jest to bardzo szeroka dziedzina, która obsługuje między innymi takie zagadnienia, jak telefoniczna obsługa klienta, zarządzanie współpracą z klientami, techniki sprzedaży, a także negocjacje i coaching handlowy. Możemy zdecydować się zarówno na wersję poruszającą ogólne zasady związane ze sprzedażą i współpracą z klientem, jak i wybrać węższe, bardziej specjalistyczne zagadnienia, na przykład dotyczące technik sprzedaży. Kurs, który łączy ze sobą wiedzę teoretyczną i praktyczne ćwiczenia zdecydowanie pozwoli nam i naszym pracownikom się rozwinąć, a w konsekwencji lepiej wykonywać swoją dotychczasową pracę.

 

 

Jakie kwestie zakłada program szkolenia?

W zależności od tego, na jakie zajęcia się zdecydujemy, tematami szkolenia mogą być zarówno zagadnienia bardzo ogólne, jak i charakterystyczne jedynie dla pewnej wąskiej dziedziny związanej ze sprzedażą. Co do zasady jednak celem podobnego przedsięwzięcia jest poszerzenie naszej wiedzy i zdobycie takich kompetencji, jak umiejętności sprzedażowe, lepsza organizacja pracy, analiza transakcyjna, planowanie czy negocjowanie z klientem. Dobra firma szkoleniowa nie tylko zaprezentuje nam całe portfolio możliwości do wyboru, ale również doradzi, które szkolenie sprzedażowe najbardziej się nam przyda w naszej aktualnej sytuacji.

 

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia sprzedażowe dla firm - dlaczego warto się na nie zdecydować? - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.