Napisany przez szkolenia24h.pl dnia 2008-12-19 12:35:14. Aktualizowano 2025-04-22 08:12:52
Szkolenie rzecz jasna musi charakteryzować się doskonałym programem merytorycznym, fachową kadrą prowadzącą, a także wygodnym kompleksowym miejscem, w którym będzie realizowane. Szkolenie musi także dobrze się sprzedać i wykorzystać należy do tego wszelkie możliwe narzędzia reklamowe i promocyjne.
W ostatnim czasie modne stały się szkolenia First Minute i Last Minute. Ogólnie można powiedzieć, że mają w sposób jaskrawy ukazać wszelkie plusy płynące z uczestnictwa w szkoleniu, jednak dodatkowo ukazują także profity finansowe wynikające z rabatów oferowanych pierwszym bądź ostatnim klientom. Chodzi także o to, aby w trakcie akcji promocyjnej od pierwszego do ostatniego dnia jej trwania zainteresowanie klienta było wysokie. Nie wystarczy przygotować jednej oferty reklamowej na całą kampanie promocyjną szkolenia, kampania musi być zróżnicowana, bo wszystko wskazuje na to, że tylko taka kampania ma szansę na realne i namacalne zainteresowanie ze strony klienta.
Dobra promocja to klucz do sukcesu i liczy się tu wszelka inwencja twórcza ze strony organizatorów szkoleń.
Małgorzata Michalska (Stryjewska)
M-S-M
Szkolenia First Minute - Last Minute - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.