Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Social Media Day we Wrocławiu już za nami

Napisany przez M-S-M dnia 2010-07-01 17:05:38. Aktualizowano 2024-04-23 09:09:27

Czy poważnym urzędom „przystoi” prowadzić Fan Page na Facebooku? Czy nk.pl kiedyś otworzy możliwość tworzenia aplikacji przez użytkowników jak Facebook?

 I która partia czerpała w tej kampanii prezydenckiej najwięcej z kampanii Baracka Obamy? 30 czerwca mówili o tym goście wrocławskich obchodów Social Media Day.

- Ukazujemy social media z innej strony: jako możliwość zaangażowania się wszystkich ludzi, nie tylko specjalistów od marketingu. To zwłaszcza ważne w kontekście wykorzystania mediów społecznościowych w polityce, jak i w promocji miast i regionów, a także – angażowania społeczności lokalnych – mówi mówi Szymon Sikorski, dyrektor generalny agencji Publicon, która wraz z Uniwersytetem Wrocławskim organizuje środowy Mashable Meetup. 

Najmłodszy wrocławski poseł na Sejm, Michał Jaros, który jako pierwszy wykorzystał social media w swojej kampanii, mówił o potrzebie rzeczywistego zaangażowania wyborców, a nie tylko tworzeniu – dzięki aktywności na Twitterze – wydarzeń medialnych.

„Dlaczego więc – mając tak doświadczonych ludzi -  Bronisław Komorowski przegrywa w internecie z PiS?" – pytał Bartłomiej Knapik z TuWroclaw.com.

Nie zabrakło też dyskusji o tworzeniu aplikacji na Facebooka dla urzędów: „Czy to w ogóle przystoi?” – zastanawiał się  Tadeusz Zdankiewicz z biura prasowego Urzędu Miejskiego.

O najbardziej znanym wrocławskim serwisie – nk.pl  - mówiła Joanna Grajewska, rzeczniczka portalu. Wyjaśniała między innymi przyczyny zmiany brandu „nasza-klasa” na nk.pl: „To wcale nie jest zupełne odcięcie się od naszych korzeni, lecz krok w kierunku tego, jak ewoluują serwisy społecznościowe”.

Po spotkaniu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, świętowanie Social Media Day, przeniosło się do sieci. Tam o polityce i social mediach mówili Tomasz Machała (Kampanianazywo.pl) i Marcin Cichoński z tygodnika „Przekrój”.

Odpowiadali oni na pytania internautów nadsyłane za pomocą Facebooka, Twittera i Blipa. Zdaniem obu paneli stów, gdyby to internauci wybierali prezydenta, w wyborach zwyciężyłby Janusz Korwin-Mikke.

Natomiast Łukasz Dębski, autor bloga Infosocialmedia, i Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play, przybliżali trendy w wykorzystaniu social mediów w marketingu i public relations. Ich zdaniem, zmiana regulaminu na n-k.pl może wpłynąć na wzrost liczby użytkowników Facebooka: „Moim zdaniem na nk zostanie więcej starszych osób, które używają serwisu do komunikacji ze znajomymi” – mówił Łukasz Dębski – „młodsi mogą odpłynąć na Facebooka, zwłaszcza dzięki grom i aplikacjom, konkursom i zdobywaniu nagród”.

Z inicjatywy Mashable.com,  w środę na całym świecie świętowano Social Media Day. Z tej okazji, praktycy i entuzjaści społecznego internetu spotkali się na Mashable Meetup w ponad 500 miastach świata.

Relację z debaty (online i offline) można znaleźć na http://www.facebook.com/smdaypoland


Źródło: PR

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Social Media Day we Wrocławiu już za nami - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.