Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Prawo w działalności public relations i rzeczników prasowych

Napisany przez M-S-M dnia 2010-03-26 11:45:39. Aktualizowano 2024-04-23 18:12:56

W obecnych czasach szybkość i możliwości rozpowszechniania informacji prasowych spowodowały konieczność wyposażenia spółek w narzędzia, które umożliwiają obronę w sytuacji działania na szkodę ich wizerunku i interesów.

 

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w warsztatach

13 kwietnia 2010 roku, Warszawa

 

Prawo w działalności public relations i rzeczników prasowych

 

Znajomość kluczowych zasad i narzędzi prawnych w tym zakresie jest zatem podstawowym gwarantem bezpieczeństwa dla prowadzonych działań medialnych oraz skutecznej obrony przed działaniami konkurencji na szkodę spółki i jej autorskich produktów.

 

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w warsztatach podczas których dowiedzą się Państwo m. in.

- Jaki jest zakres ochrony prawno-autorskiej?

- Jakie są zasady wykorzystywania utworów chronionych prawem autorskim?

- Jakie obowiązują normy rozpowszechniania informacji w działalności PR?

- Jak chronić markę przed działaniem na jej szkodę?

- Jakie są możliwości dochodzenia roszczeń?

- Jakie stosować zasady, aby zabezpieczyć spółkę przed roszczeniami wobec własnej działalności PR?

- Kiedy możemy żądać sprostowania prasowego?

- Co możemy zrobić, gdy publikacje prasowe naruszają wizerunek i interes spółki?

 

Na warsztaty zapraszamy: Specjalistów ds. PR, Rzeczników Prasowych, Autorów, Specjalistów ds. Komunikacji Korporacyjnej, Dziennikarzy, Specjalistów ds. Marketingu, Brand Managerów, Członków Zarządu oraz wszystkich tych, którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za wizerunek medialny, a tym samym interes firmy.

 

WIĘCEJ INFORMACJI

www.centrumpr.com.pl/info_pr_rzecznicy.pdf

 

Kontakt z organizatorem: pr@cpi.com.pl

 

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Prawo w działalności public relations i rzeczników prasowych - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.