Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Monitorowanie oprogramowania. Lepiej zapobiegać, niż leczyć!

Napisany przez SQAM SP. z o.o. SP. K. dnia 2012-11-22 12:25:25. Aktualizowano 2024-05-02 09:22:47

"Monitorowanie oprogramowania. Lepiej zapobiegać, niż leczyć..." Autor: Karolina Zmitrowicz

Coraz częściej instytucje zamawiające usługi informatyczne posiadają własne departamenty IT i pragną w określonym zakresie uczestniczyć w procesie wytwarzania oprogramowania.

Niniejszy artykuł przedstawia najczęściej spotykane z punktu widzenia klienta problemy związane z taką współpracą oraz propozycje rozwiązania czy uniknięcia owych problemów.

Dowiesz się: Jak skonstruować kontrakt z dostawcą, by zagwarantować pożądaną jakość procesu wytwarzania oprogramowania.

Do lamusa odchodzą czasy, w których zamawiający oprogramowanie nie miał pojęcia o jakości procesu i produktu informatycznego i ślepo wierzył w zapewnienia deklarowane w dostawcę IT. Obecnie większość instytucjonalnych klientów posiada własne działy IT, wykwalifikowany personel i świadomość procesów towarzyszących wytwarzaniu oprogramowania. W wielu przypadkach klient wie dokładnie, czego może oczekiwać od dostawcy i w jaki sposób weryfikować produkty projektu. Pracownicy klienta mają wiedzę i doświadczenie z zakresu realizacji projektów IT, technik analizy i testowania – zdarza się, iż równie duże (a nawet większe), niż personel dostawcy oprogramowania. Jednak nie zawsze klient wie, w jaki sposób zapewnić sobie środki i możliwości wglądu w proces produkcji systemu, czy jak egzekwować swoje prawa. W następnej części artykułu czytelnik zapozna się z najczęściej spotykanymi problemami we współpracy klienta z dostawcą IT. (...)

czytaj dalej:

 

http://sqam.org/magazine/1820-monitorowanie-oprogramowania-lepiej-zapobiegac-niz-leczyc

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Monitorowanie oprogramowania. Lepiej zapobiegać, niż leczyć! - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.