Napisany przez Malinowski Grzegorz dnia 2022-07-11 21:26:16. Aktualizowano 2025-04-29 16:50:09
Oczywiście, wtedy reklamowana przez nie branża powinna w jakiś sposób nawiązywać do wypoczynku, relaksu, plażowania, czy po prostu do tematyki wakacyjnej. Kiedy sprawdzają się leżaki z nadrukiem i na co zwrócić uwagę przy ich wyborze?
Planując letnią kampanię reklamową, warto postawić na leżaki, które oferują bardzo dużą powierzchnię zadruku. Na tkaninę leżaka można nanieść barwy firmowe, nadruk z nazwą firmy, logo lub dowolną grafikę. Dzięki sporym rozmiarom taka reklama skutecznie przyciąga uwagę i jest widoczna z dużej odległości. Leżaki z nadrukiem najlepiej sprawdzają się w ogródkach barowych, ogródkach restauracyjnych i oczywiście na plażach. Wszędzie tam, gdzie potencjalny klient może zechcieć rozsiąść się wygodnie, odpocząć i zrelaksować. To kolejna zaleta wykorzystania leżaków w reklamie - konsument automatycznie kojarzy markę z przyjemnymi uczuciami i dobrze spędzonym czasem.
Leżak reklamowy to płaszczyzna, którą trudno przeoczyć. Materiał siedziska rozpięty na stelażu - z marketingowego punktu widzenia - stwarza wiele możliwości, gdyż już samo zabarwienie tkaniny na odpowiedni kolor może przywoływać skojarzenia z wybraną marką. Do tego wystarczy dodać ciekawy nadruk czy chwytliwe hasło, a potencjał reklamowy leżaka zostanie wykorzystany w pełni i z pewnością pomoże zwiększyć świadomość marki.
Modne w dzisiejszych czasach leżaki z nadrukiem to przede wszystkim modele osadzone na solidnym, drewnianym stelażu z regulacją stopnia pochylenia. Taki leżak jest stabilny, wytrzymały i odporny na odkształcenia, pękanie czy rdzewienie. Dodatkowo, drewno jako naturalny materiał, dobrze wpisuje się w ekologiczne trendy i oferuje uniwersalny design, który pasuje do wielu aranżacji. Z kolei tkanina siedziska stelaża powinna charakteryzować się wytrzymałością, odpornością na rozdarcia i wodoodpornością. Niemałe znaczenie ma także jej wygląd po naniesieniu nadruku. Estetyczna prezencja leżaka wpływa zarówno na aranżację baru czy restauracji, jak i na wizerunek samej marki. Jeśli projekt leżaka z nadrukiem jest przemyślany i efektowny, konsument wie, że firma stawia na jakość. To każde mu myśleć, że dbałość o szczegóły dotyczy nie tylko kampanii reklamowej, ale i oferowanych produktów czy usług.
Leżaki z nadrukiem - kiedy się sprawdzą? - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.