Napisany przez link dnia 2020-10-07 12:43:39. Aktualizowano 2025-04-29 15:46:55
Efektem będzie zwiększenie świadomości marki w sieci oraz umiejętne kierowanie reklamy do swoich klientów. Kursy Google Analytics pozwolą ci precyzyjnie dopasować grupę docelową dla oferowanych przez ciebie usług i produktów. To bardzo ważne w czasach, gdy większość naszego życia odbywa się online.
Żyjemy w czasach, gdy marketing internetowy zaczyna mieć większą moc niż tradycyjne rozwiązania stosowane dotychczas. Dlatego szkolenie Google Analytics to pierwszy krok w drodze do osiągania naprawdę dobrych wyników. Dzięki poznaniu specjalistycznego narzędzia analitycznego od firmy Google nauczysz się:
wymiany informacji z rynkiem,
precyzyjnego określania grupy docelowej,
wybierania właściwych form promocji,
dobierania odpowiednich rozwiązań dystrybucyjnych,
badania podejmowanych działań,
analizy efektów sprzedażowych.
Co to właściwie znaczy? Kursy Google Analytics pozwolą ci zrozumieć dane dostarczane przez to darmowe narzędzie analityczne. W świadomy sposób wyciągniesz z niego interesujące cię dane demograficzne, zainteresowania swoich klientów i ich przyzwyczajenia zakupowe, dzięki czemu dokładniej przygotujesz swoje kreacje reklamowe. Zyskasz świadomość na temat miejsca i czasu przebywania twojej grupy docelowej, co pozwoli ci precyzyjniej wybierać rozwiązania dystrybucyjne. Szkolenie Google Analytics nauczy się również odczytywania bieżących zmian w zachowaniach i potrzebach twoich klientów.
Czy warto inwestować w marketing internetowy? Z całą pewnością tak, jeśli chcesz oszczędzać pieniądze. Uzyskana wiedza z zakresu narzędzi analitycznych pozwala ci na optymalizację kosztów poświęconych na marketing w twojej firmie. Będziesz bowiem docierał tam, gdzie czekają już na ciebie twoi klienci.
Szkolenie Google Analytics daje ci aktualną wiedzę na temat specjalistycznego narzędzia. Wieloletnie doświadczenie prowadzących sprawia, że będziesz potrafił poprawnie odczytywać posiadane dane i sprawnie korzystać ze wszystkich segmentów narzędzia. Głównym celem jest umiejętne analizowanie wyciągniętych danych i wykorzystywanie posiadanej wiedzy do dalszych działań marketingowych.
Czego uczą kursy Google Analytics? Pozwalają ci dowiedzieć się, jak sprawdzić szczytowy moment odwiedzin w ciągu dnia i ustalić, w który dzień twoi klienci są najaktywniejsi. Dzięki temu wiesz, kiedy najlepiej jest publikować nowe treści czy uruchamiać przemyślane promocje. Podczas szkolenia dowiesz się także, jak sprawdzić, które kampanie wpływają korzystnie na twoją sprzedaż i z jakich źródeł trafiają do ciebie nowi użytkownicy. Zyskasz także umiejętność analizowania ich zachowania w twojej witrynie. Kursy Google Analytics pozwolą ci podnieść efektywność założonych celów.
Jeśli pracujesz w dziale marketingu lub prowadzisz własną firmę, na której wypromowaniu ci zależy, kursy Google Analytics są absolutną podstawą. Pozwolą ci znaleźć i zrozumieć swoich obecnych i potencjalnych klientów. Nauczą cię, jak podejmować decyzje marketingowe w rozsądny i dopasowany sposób. Szkolenia marketingowe są po to, by decyzje biznesowe online były przede wszystkim efektywne.
Kursy Google Analytics dla twojej firmy - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.