Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Jak rozliczać własną firmę?

Napisany przez Tax Consilium Sp z o.o. dnia 2016-04-05 09:21:06. Aktualizowano 2024-04-23 18:21:14

Prowadzenie swojej firmy to wyzwanie, jakie wymaga od Ciebie ogromnej pracy, determinacji i otwartego umysłu zawsze gotowego do nauki.

Zakładając działalność, staniejesz się bowiem ekspertem nie tylko w swojej branży, ale również zarządzaniu, logistyce, marketingu, prawie i finansach. Każda decyzja, którą podejmujesz ma bowiem wymiar pieniężny – wszystko może Ci przynieść zysk lub stratę. Wszystko jest Twoją inwestycją (nawet Twój czas), za którą płacisz. Jeśli nie będziesz umiejętnie zarządzał finansami, Twoja firma będzie przynosić straty lub nie będzie wykorzystywała swojego potencjału (nie będzie więc zarabiała tyle, ile może). Zakładając działalność, musisz uczyć się więc rachunkowości i finansów. Musisz wiedzieć, jak dokonywać analiz, jak optymalizować wydatki i budować historię finansową swojej firmy. Słowem: musisz myśleć jak księgowy.

Licz jak księgowy!

Jak się tego nauczyć? Przede wszystkim zawsze szukaj informacji. Nie polegaj na wiedzy, którą pozyskałeś dwa lata temu. Przepisy się zmieniają, biura rachunkowe rzadko oferują swoim klientom zarządcze prowadzenie uproszczonej księgowości. Jako właściciel małej firmy nie musisz korzystać z ich usług, chociaż oczywiście możesz to zrobić. Jeżeli zlecasz obsługę księgową także powinieneś znać zasady rozliczeń, ponieważ w efekcie końcowym to Ty za nie odpowiadasz. Wystarczy, że zdobędziesz umiejętność klasyfikowania przychodów i rozchodów, poznasz podstawy rozliczeń podatkowych w uproszczonej księgowości i/lub nauczysz się rozliczać operacje gospodarcze, które występują w firmie (np. samochód w firmie). Takie umiejętności możesz zdobyć ucząc się samodzielnie (będziesz się jednak uczył na własnych błędach, co może być kosztowne). Możesz również wziąć udział w kursie prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów i skorzystać z wiedzy praktyków, którzy pokażą Ci, jak właściwie prowadzić rozliczenia, jak wybrać dobry leasing, jako korzystniej rozliczyć samochód. Przekonasz się także, czy wyjazd w Alpy można potraktować jako koszt uzyskania przychodu, poznasz innych przedsiębiorców, z którymi będziesz mógł nawiązać współpracę lub po prostu podzielić się doświadczeniami.

Najbliższa edycja tego szkolenia rozpoczyna się już 16 kwietnia w Krakowie.
Nabór jeszcze trwa, jednak ilość miejsc jest ograniczona. Zapisz się już dziś!

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Jak rozliczać własną firmę? - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.