Napisany przez M-S-M dnia 2011-10-12 13:07:19. Aktualizowano 2024-04-24 23:26:23
Tegoroczna edycja poświęcona będzie tematyce contact-center, zagadnieniom telemarketingu oraz wykorzystania portali społecznościowych w działaniach marketingowych firm.
W programie przewidziano fora dyskusyjne, kilkugodzinne warsztaty oraz liczne wystąpienia ekspertów. Zostaną poruszone zagadnienia najnowszych trendów w zakresie elektronicznej komunikacji z klientem. Zakres tematyczny imprezy jest bardzo obszerny. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.callcenter.maestry.pl.
Konferencja jest kierowana do szefów przedsiębiorstw i instytucji publicznych działających w rejonie Polski południowej, menedżerów odpowiedzialnych za strategię, logistykę, komunikację IT oraz generalnie wszystkich osób zainteresowanych tematyką marketingu i telekomunikacji. Udział w imprezie – bezpłatny.
Zapraszamy 7 grudnia br. do Katowic!
Call Center & E-Marketing Silesia 2011 - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.