Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Branżowe szkolenia na WorldHotel 2010

Napisany przez Michalska Małgorzata dnia 2010-07-30 15:04:16. Aktualizowano 2024-04-24 19:30:46

Zagadnienia z różnych obszarów dotyczących prowadzenia biznesu noclegowego począwszy od inwestowania w budowę obiektów noclegowych, finansowania ich rozbudowy, przez zarządzanie biznesem hotelarskim, aż po promocję obiektów noclegowych, będą przedmiotem seminariów i szkoleń towarzyszących targom.

W czasie trzech dni targów eksperci z branży hotelarskiej będą dzielić się swoją wiedzą także na stoiskach, gdzie będzie można skorzystać z indywidualnych bezpłatnych porad i konsultacji. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2010 odbędą się w dniach 29 września - 1 października br. w warszawskim centrum MT Polska.

 - W programie WorldHotel 2010 znajduje się wiele atrakcyjnych szkoleń i paneli dotyczących efektywnego prowadzenia biznesu hotelarskiego. Wyjątkowo wysoki poziom merytoryczny i praktyczny zapewniają eksperci zaangażowani w ich przygotowanie przedstawiciele najważniejszych firm doradczych i instytucji branżowych posiadających praktyczne doświadczenie na rynku polskim i zagranicznym. Dodatkowo, na stoiskach eksperckich będzie można bezpłatnie skorzystać z porad specjalistów branży HoReCa. Targi będą też okazją, by zasięgnąć konsultacji w zakresie nowości hotelarskich prezentowanych przez wystawców, zweryfikować możliwości ich zastosowania w konkretnych warunkach i ocenić wynikające z tego korzyści. Wszystko to sprawia, że dzięki uczestnictwu w WorldHotel, będzie można otrzymać kompleksowe informacje związane z rynkiem obiektów noclegowych, nowościami na rynku i najlepszymi praktykami w prowadzeniu biznesu hotelarskiego mówi Agnieszka Stępnik, Project Manager w MT Targi, odpowiedzialna za organizację WorldHotel.


W ramach bezpłatnych szkoleń i konferencji towarzyszących targom WorldHotel 2010, pierwszego dnia targów odbędzie się seminarium na temat istotnych kwestii biznesowo-podatkowych dla inwestorów hotelowych oraz przygotowań branży hotelarskiej do EURO 2012, które poprowadzą eksperci z Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Następnego dnia, podczas seminarium „Hotel inny niż wszystkie. Konieczność rynkowa czy fanaberia” prowadzonego przez firmę Projekt Hotel, zostaną omówione sposoby na kreowanie nowych usług w branży hotelarskiej. Tego samego dnia, odbędzie się również szkolenie dotyczące e-promocji w hotelarstwie prowadzone przez Umbrella Marketing Group pod hasłem „Efektywny marketing internetowy dla obiektów noclegowych”. Ponadto, specjaliści z Wakefield&Cushman poprowadzą bezpłatne spotkania związane z tematyką „Aparthotele i condohotele – czym właściwie są?”, podczas którego zostaną omówione różnice między tradycyjnymi hotelami, a hotelami przedłużonego pobytu, zasady systemu condo i timesharingu oraz różne modele zarządzania obiektami noclegowymi. Podczas WorldHotel odbędzie się również specjalne szkolenie dotyczące eko trendów w hotelarstwie. Będzie ono prowadzone pod hasłem „Ekologiczny obiekt noclegowy od A do Z” przez PRimavera PR&Events, Ac Prim oraz Grodno S.A. Drugiego dnia targów obędzie się także szkolenie „Osoba z niepełnosprawnością – pełnoprawny pracownik” poświęcone zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w hotelarstwie i korzyści z tego wynikających. Seminarium to poprowadzą eksperci ze Stowarzyszenia Integracja.


Ostatni dzień targów poświęcony będzie zagadnieniom związanym z obiektami typu SPA&Wellness oraz organizacją eventów w hotelach. Planowane jest szkolenie połączone z warsztatami pod hasłem „Standardy księgi procedur i jakości w SPA”, w ramach którego uczestnicy dowiedzą się jak przygotować wysokiej jakości usługę SPA i dobrać profesjonalny zespół. Z kolei rad związanych z sukcesem wydarzenia typu event będzie można posłuchać podczas debaty „Hotele a meeting plannerzy. Współpraca gwarancją sukcesu”.


W ramach wydarzeń płatnych na WorldHotel 2010 pierwszego dnia targów zorganizowane będzie seminarium „Finansowe i podatkowe aspekty inwestycji oraz działalności hotelowej”, a w dniach 29-30 września odbędzie się konferencja „Hotelarstwo w Polsce. Doświadczenia lat 1990-2010, wiedza i rozwój do 2015”.


Targi WorldHotel 2010,organizowane są w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C. Centrum MT Polska dysponuje 1500 miejscami parkingowymi oraz stałym postojem taksówek. W sąsiedztwie kursuje 8 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego można dostać się Pociągami Kolei Mazowieckich.


By wziąć udział w WorldHotel 2010 należy zapisać się na targi na miejscu lub przez internet. Rejestracja on-line prowadzona na www.worldhotel.pl/rejestracja uprawnia do 50% zniżki na zakup biletu wstępu.. Na stronie www.worldhotel.pl znajduje się również szczegółowy program imprez towarzyszących WorldHotel 2010.


***

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2010 to jedyne spotkanie branży hotelarskiej w Polsce, które skupia precyzyjnie wyselekcjonowaną grupę odbiorców związanych z rynkiem noclegowym i gwarantuje ściśle biznesowy charakter wydarzenia. Prezentuje kompleksową ofertę produktów, usług i rozwiązań w zakresie budowy, wyposażenia, modernizacji i codziennej obsługi obiektów noclegowych o różnym standardzie, pozwala zapoznać się z najnowszymi trendami i najlepszymi praktykami w zakresie biznesu hotelarskiego. Targi WolrldHotel są również okazją do bezpłatnego uczestnictwa w spotkaniach merytorycznych dotyczących aktualnych tematów branżowych prowadzonych przez najwyższej klasy specjalistów.

Uczestnikami targów WorldHotel są producenci i dystrybutorzy oferujący produkty i usługi dla obiektów noclegowych o różnym standardzie (w tym wyposażenie i wystrój wnętrz hotelowych, tekstylia i galanteria hotelowa, sprzęt i środki do utrzymania i konserwacji obiektów, rozwiązania informatyczne, systemy rezerwacji i zabezpieczeń oraz infrastruktura rekreacyjna SPA&Wellness), firmy doradcze, stowarzyszenia i instytucje oraz wydawnictwa i portale branżowe. Prezentując swoją ofertę na WorldHotel, mają oni możliwość nawiązania kontaktów handlowych z przedstawicielami branży z całej Polski, w tym z inwestorami bazy noclegowej, właścicielami i kadrą zarządzającą obiektami noclegowymi oraz SPA&Wellness, architektami i projektantami wnętrz oraz firmami wykonawczymi.

WorldHotel organizowane są od 2008 roku w Warszawie przez MT Targi (wcześniej MT Polska), kiedy to zostały wydzielone z targów EuroGastro jako ściśle branżowe wydarzenie branży hotelarskiej. Od 2009 roku odbywają się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.


MT Targi są największym operatorem targowym w Warszawie i jednym z czołowych organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce. Spółka odpowiada za kompleksową obsługę i przygotowanie imprez targowych. Organizuje również najważniejsze wydarzenia targowe w Polsce dla różnych branż, m. in. EuroLab, EuroGastro, Lato, Wine & Spirits, TT Warsaw, Event, WorldHotel i in. Spółka MT Targi została wyodrębniona jako podmiot wyspecjalizowany w organizacji imprez targowych w 2009 roku ze spółki Międzynarodowe Targi Polska (MT Polska), która działa na rynku od 1993 roku i wcześniej odpowiadała zarówno za zarządzanie centrum targowym, jak również za organizację imprez targowych.


MT Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną hali, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów czy spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C to obiekt o powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.

 

źródło: PR

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Branżowe szkolenia na WorldHotel 2010 - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.