Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Akademiki 2010 – nowa produkcja A2 Multimedia

Napisany przez M-S-M dnia 2010-05-12 12:20:24. Aktualizowano 2024-04-19 08:53:14

Pod adresem www.akademiki2010.pl wystartował najnowszy projekt spółki A2 Multimedia - "Akademiki 2010". Będzie to pierwszy w historii polskiego internetu format, nazwany przez twórców „user content show" - połączenie show z grą online.

Uczestnicy projektu „Akademiki 2010" - studenci mieszkający w domach studenckich w Warszawie, Poznaniu, Kielcach i Katowicach - będą walczyć o popularność w internecie i nagrody pieniężne, tworząc autorskie klipy, w których pojawią się m.in. materiały z realizacji zadań specjalnych, codziennych zajęć czy też wydarzeń kulturalno-rozrywkowych. Celem studentów będzie zdobycie popularności w sieci, ponieważ nagrodę główną, czyli 30 tys. złotych, otrzyma student, którego suma obejrzeń wszystkich klipów będzie największa. W pokojach uczestników "Akademików 2010" będą także zainstalowane kamery internetowe, umożliwiające studentom bezpośrednie komunikowanie się z fanami. Dodatkowo internauci będą mogli decydować o specjalnych wyzwaniach dla zespołów w ramach tzw. "wielkiej licytacji zadań".

Prowadzącym show będzie Mikołaj Lizut - redaktor naczelny Radia Roxy. Rywalizację studentów będzie można śledzić przez 6 tygodni na platformie TiVi.pl, pod adresem www.akademiki2010.pl. Wyniki rywalizacji między akademikami ogłoszone zostaną 6 czerwca br.

Głównym sponsorem projektu jest firma Lorenz Snack-World/Crunchips, dla którego przygotowano rozbudowany pakiet świadczeń, począwszy od klasycznej reklamy, poprzez product placement, na eventach kończąc.

Wsparcie promocyjne zapewnią media Agory - Gazeta Wyborcza, Gazeta.pl oraz Radio Roxy. Patronatu udzieliło także Gadu Gadu. Bazę muzyczną do studenckich klipów udostępni uczestnikom firma Vivart/Paris Music. Partenerem technologicznym projektu jest firma Divante z Wrocławia.

Przedsięwzięcie realizowane jest przez firmę A2 Multimedia - operatora platformy Tivi.pl Seriale Internetowe i twórcy nowatorskich projektów tworzonych specjalnie na potrzeby internetu. Spółka powołana została w 2008 roku przez Agorę i ATM Grupę, dzięki którym łączy kompetencje dużego portalu internetowego oraz doświadczenie jednego z największych producentów telewizyjnych. A2 Multimedia ma na swoim koncie m. in. produkcję i emisję 9 autorskich formatów, w tym produkcję ponad 600 odcinków seriali internetowych, pierwszy polski serial video w sieci (Blog Obok), najczęściej oglądany serial w sieci, czyli Klatka B (ok. 45 mln odtworzeń), czy projekt n1ckola.pl, realizowany na licencji amerykańskiego hitu The Lonelygirl15. Zarówno Klatka B jak i n1ckola.pl doczekały się jako pierwsze w Polsce przeniesienia z internetu do telewizji.


źródło: www.media.netpr.pl

Społecznościowe

Uważasz, że artykuł jest ciekawy? Daj go poznać innym!

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Akademiki 2010 – nowa produkcja A2 Multimedia - Szkolenia, kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń. Informacje binzesowe oraz na temat podnoszenia swojej wiedzy.

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.