Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Termin: 2024-07-24 - 2024-07-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Zapraszamy na Targi Wiedzy w WSZP "Pomysł na karierę, pomysł na życie".
2009-04-14 11:35:42

Po raz piąty Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem w Warszawie zaprasza na dwa dni wypełnione warsztatami, wykładami i indywidualnymi konsultacjami z ekspertami.

Studia podyplomowe, a może kurs e-learningowy, lub szkolenie?
2008-07-17 13:12:29

„Ucz się przez całe życie”, to motto powtarzane nam od najmłodszych lat przez naszych rodziców oraz nauczycieli. Motto, które kiedyś miało zachęcać nas do zgłębiania wiedzy ogólnej, która pozwoliłaby nam na spokojne i dostatnie życie. Teraz także w rezultacie ma nas prowadzić ku spokojnej i godnej e

Artykuł Studia podyplomowe, a może  kurs e-learningowy, lub szkolenie?
Wakacje, lecz nie dla wszystkich.
2008-06-25 12:45:18

Właśnie rozpoczął się okres wakacyjnych urlopów. A w ostatnim czasie w firmach bazowym tematem numer jeden stał się ranking najpiękniejszych polskich plaż, hoteli, czy kąpielisk. Temat ten zdecydowanie wywołuje wśród pracowników dłuższe momenty „wyłączania się” i pogrążania w refleksjach nad długo o

Artykuł Wakacje, lecz nie dla wszystkich.
Dziecko w sieci
2008-03-02 19:49:10

26 lutego 2008 rozpoczęto kampanie bilbordową oraz telewizyjną pod hasłem „Dziecko w sieci” - prowadzoną przez fundację dzieci niczyje. Kampania ta to rodzaj prewencji na niebezpieczeństwa, z jakimi mogą się zetknąć dzieci i młodzież w trakcie korzystania z Internetu.

Artykuł Dziecko w sieci
Szkolenie kadry wyższego rzędu to krok do sukcesu całej firmy.
2008-02-12 18:04:30

Pracodawcy lub kierownicy działów również powinni brać udział w takich szkoleniach. W ten sposób mają oni możliwość poznania celu szkolenia i nie mają wątpliwość co do zasad ich wdrażania.

Artykuł Szkolenie kadry wyższego rzędu to krok do sukcesu całej firmy.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia negocjacje Szczecin, Kujawsko - Pomorskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.