Szkolenia polecane | |
Obsługa klienta - warsztatyKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta - treningKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – szkolenie dla instytucji publicJ.G.Training szkolenia specjalistyczneObsługa klienta z niepełnosprawnością/szczególnymi potrzebami staje się coraz ważniejszym tematem, szczególnie w kontekście ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Najbliższy termin: 2024-06-18 - 2024-06-18 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
940.00 zł 1156.20 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjamiKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-06-25 - 2024-06-26 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
szkolenie- Zarządzanie pracownikami i współpracownikamiKM Studio - szkoleniaSzkolenie zarządzanie pracownikami opiera się na następującej definicji zarządzania: Jest to sztuka wykonywania pracy za pomocą innych osób, poprzez wpływanie na ich działania w aspekcie sensowności/celowości, czasu trwania i ilości przekształceń. Najbliższy termin: 2024-06-18 - 2024-06-19 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyceKM Studio - szkoleniaSzkolenie zarządzanie pracownikami opiera się na następującej definicji zarządzania: Jest to sztuka wykonywania pracy za pomocą innych osób, poprzez wpływanie na ich działania w aspekcie sensowności/celowości, czasu trwania i ilości przekształceń. Najbliższy termin: 2024-06-18 - 2024-06-19 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Kurs- Zarządzanie pracownikami i współpracownikamiKM Studio - szkoleniaSzkolenie zarządzanie pracownikami opiera się na następującej definicji zarządzania: Jest to sztuka wykonywania pracy za pomocą innych osób, poprzez wpływanie na ich działania w aspekcie sensowności/celowości, czasu trwania i ilości przekształceń. Najbliższy termin: 2024-06-18 - 2024-06-19 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Warsztaty- Zarządzanie pracownikami i współpracownikamiKM Studio - szkoleniaSzkolenie zarządzanie pracownikami opiera się na następującej definicji zarządzania: Jest to sztuka wykonywania pracy za pomocą innych osób, poprzez wpływanie na ich działania w aspekcie sensowności/celowości, czasu trwania i ilości przekształceń. Najbliższy termin: 2024-06-18 - 2024-06-19 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Kompetencje menedżera marketingu i sprzedażyAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży >>> Czasami mówi się, że awansując pracownika na stanowisko menedżerskie można go skrzywdzić. Dlaczego? (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenia Otwarte asertywność
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.