Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – szkolenie dla instytucji public

  • Termin: 2024-06-18 - 2024-06-18
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 940.00 zł
  • Cena brutto: 1156.20 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • Olesińska 21
  • Telefon: 22 845 52 53
  • Fax: 22 880 06 25
  • Email: szkolenia@jgt.pl
  • www: www.jgt.pl/
Firma szkoleniowa J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – szkolenie dla instytucji publicznych i placówek usługowo-handlowych

 

 

 

Podczas szkolenia omówimy zagadnienia: obsługa klienta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością, asertywność wobec osób z niepełnosprawnością, obsługa osób ze szczególnymi potrzebami, empatyczne reagowanie na potrzeby klienta, podstawy prawne obsługi osób z niepełnosprawnością, zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

 

Obsługa klienta z niepełnosprawnością/szczególnymi potrzebami staje się coraz ważniejszym tematem, szczególnie w kontekście ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Z jednej strony jest to pozytywny efekt przepisów, które do takich działań obligują podmioty publiczne. Z drugiej strony to także naturalna potrzeba – widząc coraz więcej klientów z różnego typu ograniczeniami, urzędy i instytucje publiczne, a także firmy usługowe (np. banki, sklepy), tworzą warunki, które ułatwiają im skorzystanie z usług.

 

Niezależnie od motywacji kluczowymi aspektami są tu:

 

  • rozwój umiejętności obsługi klientów z niepełnosprawnością/szczególnymi potrzebami,
  • uwrażliwienie pracowników na tę problematykę,
  • usprawnienie ich umiejętności komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami/z różnymi typami niepełnosprawności.

 

Cele szkolenia:

 

  • przyswojenie zachowań, które pomagają budować dobre relacje oraz rozpoznanie tych, które są źle odbierane przez osoby z niepełnosprawnościami/szczególnymi potrzebami,
  • nabycie umiejętności komunikowania się z osobami z niepełnosprawnością/szczególnymi potrzebami w uprzejmy sposób, bez stereotypów, w tym nawiązywania kontaktu, identyfikowania sprawy itp.,
  • nabycie umiejętności wykorzystywania komunikacji niewerbalnej i werbalnej do budowania pozytywnych relacji.

 

Korzyści ze szkolenia: 

 

Przygotowanie pracowników, którzy uczestniczą w obsłudze klientów do komunikacji z osobami z niepełnosprawnościami/szczególnymi potrzebami. Uczestnicy poznają odpowiedź na następujące pytania:

 

  • Jak ułatwiać osobom z niepełnosprawnościami/szczególnymi potrzebami możliwość skorzystania z usług danej instytucji/firmy na równych zasadach z innymi osobami?
  • Jak nie stwarzać barier komunikacyjnych w kontaktach z osobami z niepełnosprawnościami/szczególnymi potrzebami?
  • Jak komunikować się z szacunkiem i godnością?   

 

Uczestnicy nabędą wiedzę:

 

  • Jak profesjonalnie komunikować się z osobą z niepełnosprawnością/o szczególnych potrzebach?
  • Jak budować relacje z osobami niepełnosprawnymi/o szczególnych potrzebach?
  • Jak efektywnie obsługiwać osoby niepełnosprawne/o szczególnych potrzebach?

 

Uczestnicy nabędą umiejętności:

 

  • dostosowywania się do różnych stylów komunikacji swoich klientów,
  • empatycznego reagowania na potrzeby klienta,
  • zadawania pytań osobom z niepełnosprawnością,
  • sprawnego załatwienia sprawy klienta z zachowaniem najwyższych standardów obsługi.

 

Adresaci szkolenia:

 

Pracownicy obsługujący klientów, osoby zarządzające działami obsługi klientów oraz wszyscy pracownicy kontaktujący się z osobami z niepełnosprawnościami/szczególnymi potrzebami.

 

Metody szkoleniowe:

 

Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi:

 

  • mini-wykłady,
  • dyskusja,
  • studia przypadków (historie z życia),
  • filmy obrazujące przedstawianą tematykę,
  • ćwiczenie praktyczne.

 

 

 

>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową:  https://www.jgt.pl/szkolenia,obsluga-klienta-z-niepelnosprawnoscia-nkk.html


  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-06-18 - 2024-06-18
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 790.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia.

Składniki kosmetyczne - uregulowania prawne i trendy marketingowe
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie, na którym omówimy wymagania prawne oraz zasady prawidłowego stosowania składników kosmetycznych w recepturach produktów kosmetycznych.

Kosmetyki – sprzedaż, oznakowanie, reklama. Obowiązki podmiotów zaangażowanych w obrót kosmetykami.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

1 stycznia 2019 roku weszła w życie nowa ustawa o produktach kosmetycznych, uchwalona przez Sejm 4 października 2018. Nowe prawo nakłada nowe obowiązki na przedsiębiorców i wprowadza kary pieniężne.

Stosowanie procedury uproszczonej w obsłudze celnej
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Podczas szkolenia omawiamy zagadnienia: rodzaje procedur uproszczonych, jak uzyskać pozwolenie na korzystanie z procedury uproszczonej, obowiązek zabezpieczenia majątkowego, miejsca uznane, wpis do rejestru zgłaszającego.

Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacji
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji.

Odporność psychiczna– jak dbać o siebie w trudnej sytuacji
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem szkolenia jest poznanie czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać, aby lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i zmianami.

Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązań
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Skąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc.

Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosem
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Głos to dla wielu z nas narzędzie pracy. To od jego siły, barwy i tonu zależy często jak zostaniemy odebrani przez innych – zarówno klientów jak i współpracowników, przełożonych, podwładnych.

Wystąpienia publiczne - online i offline
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Wystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji.

FEEDBACK, A MOŻE FEEDFORWARD – informacja zwrotna jako narzędzie menedżera
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – szkolenie dla instytucji public, Szkolenie Administracja, publiczna, e-administracja, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.