* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2024-07-24 - 2024-07-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zagraj o staż – jeszcze masz czas2009-03-30 14:32:34XIV edycja konkursu „Grasz o staż” już niedługo dobiegnie końca, termin upływa o północy 6 kwietnia. |
![]() |
Najserdeczniejsze życzenia2008-12-18 11:56:52Cudownych Świąt Bożego Narodzenia, rodzinnego ciepła i wielkiej radości, pod żywą choinką dużo prezentów, a w gorących sercach wiele sentymentów. |
|
Studia Turystyczne edukują nowych fachowców branżowych2008-09-24 13:24:26Stanowczy wzrost zainteresowania branżą turystyczną przez organizacje najwyższego szczebla państwa polskiego przyczynił się także do zwiększonej obserwacji tego sektora ze strony młodych ludzi studiami, kursami, czy też szkoleniami z zakresu turystyki. |
![]() |
Szkolenia z klasą2008-09-10 11:30:03Rozpoczął się rok szkolny, a już za niecały miesiąc rozpocznie się także rok akademicki na który czekają wszelkie firmy szkoleniowe. To właśnie uczniowie i studenci stanowią główną grupę osób korzystających ze szkoleń i kursów z różnych dziedzin. |
![]() |
Trendy szkoleniowe2008-06-27 13:51:20O szkoleniach w Polsce w ostatnim czasie mówi się coraz więcej, a dlaczego? |
![]() |
Szkolenia EFS komunikacja KATOWICE
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.