* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMIWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaNa każdym stanowisku pracy potrzebne są inne kompetencje do osiągania założonych celów i prawidłowej realizacji zadań. Określenie kompetencji ułatwia pracę pracownikom i menedżerom, ponieważ pracownicy wiedzą dokładnie, czego się od nich oczekuje Termin: 2024-12-05 - 2024-12-06 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1600.00 zł 1968.00 zł brutto (Vat 23%) |
Profesjonalna Obsługa Klienta- 2 dniowe warsztaty praktWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
Zamówienia publiczne sektorowe w praktyce - Kompendium wiedzy z uwzględnieniem Nowej Ustawy PZP.Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTZamówienia publiczne sektorowe w praktyce - Kompendium wiedzy z uwzględnieniem Nowej Ustawy PZP. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe. Zgłoszenia: >>>> TUTAJ Serdecznie zachęcamy do udziału w certyfikowanym (...) Termin: 2024-06-10 - 2024-06-11 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1190.001130.50 zł 1390.52 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 20092009-02-23 13:42:04Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta? 1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów! |
|
Mądry szef szkoli swoich pracowników2008-11-26 14:40:04Już niedługo to stwierdzenie może stać się jeszcze bardziej oczywiste i powszechne, ponieważ okazuje się, że kryzys gospodarczy dotknie także Polskę. |
|
Z ręką na pulsie2008-05-21 13:22:51Trzeba być aktywnym w szkoleniach i trzymać rękę na pulsie, bo konkurencja jest ogromna. |
|
ZMIANY W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM2009-08-11 14:50:56ZMIANY W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM 9.09.09r., Warszawa |
|
CPI zaprasza przedstawicieli sektora bankowego do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w XX edycji FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ2009-09-01 12:23:07NARZĘDZIA INFORMATYCZNE DO ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI W INSTYTUCJACH FINANSOWYCH Warszawa, 17 września 2009 r. |
Szkolenia e-learning HR Poznań, Lubelskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.