Szkolenia polecane | |
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konflikotwychKM Studio - szkoleniaSzkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Kurs Obsługa klientów trudnych i konflikotwychKM Studio - szkoleniaSzkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Trening Obsługa klientów trudnych i konflikotwychKM Studio - szkoleniaSzkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Warsztaty obsługa klientów trudnych i konflikotwychKM Studio - szkoleniaSzkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
SZKOLENIE ON-LINE: Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej – świadome komAVENHANSEN Sp. z o.o.Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.AVENHANSEN Sp. z o.o.Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Telemarketing, sprzedaż przez telefonKM Studio - szkoleniaSzkolenie telemarketing obejmuje takie zagadnienia jak: identyfikacja klientów, pierwszy kontakt, analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje, wybrane techniki finalizacji transakcji, sposoby budowania przyjaznych kontaktów z klientami. Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Telemarketing, sprzedaż przez telefonKM Studio - szkoleniaSzkolenie telemarketing obejmuje takie zagadnienia jak: identyfikacja klientów, pierwszy kontakt, analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje, wybrane techniki finalizacji transakcji, sposoby budowania przyjaznych kontaktów z klientami. Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Baza szkoleń, kursów ofert szkoleniowych dla firm i osób prywtnych. Katalog usług szkoleniowych - firm i obiektów. Szkolenie, kurs biznesowy, księgowy, handlowe i wiele innych. Szkolenia menedżerskie - zarejestruj swoje szkolenia
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.