* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia | |
Procesy personalne w praktyceINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie jest skierowane głównie do menedżerów i pracowników działów odpowiedzialnych za realizację polityki kadrowej, pracowników odpowiedzialnych za kształtowanie stosunków międzyludzkich, menedżerów wyższego i średnie szczebla zarządzania. Termin: 2025-08-28 - 2025-08-29 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
18-20.06.2008r. - Cieniawa, O.R.W. "Cieniawa"2008-06-13 12:24:4718-20.06.2008r. - Cieniawa, O.R.W. "Cieniawa" Do udziału zapraszamy: - przedstawicieli działów szkoleniowych w przedsiębiorstwach- przedstawicieli instytucji szkoleniowych- przedstawicieli działów personalnych- przedstawicieli instytucji rynku pracy Szkolenie ma na celu zwiększenie wiedzy uczestników na temat możliwości dostosowania oferty szkoleniowej do potrzeb specyficznej grupy odbiorców jakimi są osoby, które w związku z faktem sprawowania opieki nad dzieckiem/dziećmi utraciły pracę lub mają trudności w jej znalezieniu. |
![]() |
Zapraszamy na konferencję Zasoby Ludzkie!2009-07-29 11:50:08Szanowni Państwo, Ktoś kiedyś powiedział: "najważniejszym majątkiem każdej firmy są jej ludzie – pracownicy". To miłe dla każdego ucha zdanie (99% z nas występuje w roli "zasobu ludzkiego" jakiejś firmy lub organizacji) ma jednak - w gruncie rzeczy - bardzo niejasną treść. Dlaczego najważniejszym, w jakim zakresie, no i czy aby - na pewno? |
|
Dom czy praca czyli praca w domu2009-08-17 12:05:28Każdy, kto rozpoczyna karierę zawodową, staje przed pytaniem: gdzie chciałby pracować? I nie o rodzaj stanowiska tu idzie. Tradycyjnie pracuje się w siedzibie firmy. Jednak często spotkać można oferty z kuszącym tytułem: "Praca w domu". Co kryje się pod tym pojęciem? |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
XIII FORUM INFORMATYKI W ADMINISTRACJI I INSTYTUCJACH PUBLICZNYCH2009-10-08 11:59:21OFERTA SPECJALNA DLA naszych CZYTELNIKÓW Dla pierwszych 10 osób BEZPŁATNY UDZIAŁ* w Forum |
Szkolenia rachunkowość JAROSŁAW, Lubelskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.