* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim AtutemWSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak oszczędnie podróżować w kryzysie - pierwszy poradnik dla firm2009-05-21 15:09:47Portal edukacyjny PodrozeFirm.pl wydał jedyny w Polsce poradnik dla firm „Podróże Służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie”. Książka przeznaczona jest głównie dla travel managerów, czyli osób odpowiedzialnych za politykę podróży służbowych w firmach i korporacjach. Autorką poradnika jest Barbara Dziedzic - ekspertka w zakresie optymalizacji podróży służbowych. |
|
Kongres Kadry2009-04-14 11:37:17Kongres Kadry to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, które ma na celu adaptację najlepszych rozwiązań krajowych i światowych na rzecz podwyższania poziomu zarządzania personelem w polskich organizacjach. Spotkanie ekspertów i praktyków HR odbywa się dwa razy w roku: wiosną i jesienią. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarze zawodowe wielu menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi w organizacjach. |
![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji w Katowicach!2008-09-22 12:27:04ERP-& Silesia 2008 „Wykorzystanie internetu w rozwiązaniach wspomagających zarządzanie firmą i instytucją” |
![]() |
Podręcznik trenera2008-09-01 11:40:55Wszystkich, których interesuje zawód trenera, zainteresuje z pewnością informacja o tym, że udostępniony został Podręcznik Trenera, przygotowany w ramach projektu Dobry Trener NGO. |
![]() |
Human Resource Management Systems GigaCon 20082008-08-04 00:38:22Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1 |
Szkolenia pracy JAROSŁAW, Dolnośląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.