Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Matura 2009 – czas na języki obce
2008-12-29 13:19:47

Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja.

Artykuł Matura 2009 – czas na języki obce
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Szkoły stawiają na e-learning
2008-10-27 10:40:54

E-learning w Poznaniu w liceum pojawił się z początkiem tego roku. Licealiści po zalogowaniu mogą korzystać z materiałów, a także rozwiązywać testy.

Artykuł Szkoły stawiają na e-learning
Trening czyni mistrza
2008-03-21 12:33:17

Mówiąc o treningu mamy na myśli regularną aktywność fizyczną w uprawianiu jakiejś dyscypliny sportowej pod kierunkiem trenera i tak też słowo trening jest najczęściej definiowane.

Artykuł Trening czyni mistrza
Turystyka na Lubelszczyźnie będzie dofinansowana
2008-03-11 13:22:42

Województwo lubelskie stworzyło warunki dla firm z branży turystycznej do pozyskania dotacji unijnej w wysokości od 100 000 PLN do nawet 2 000 000 PLN.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia grupa Pobierowo

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.