* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Profesjonalna Prezentacja - Wystąpienia publiczne_V.1WSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób, które prowadzą prezentacje, których celem jest przekonanie odbiorców do rozwiązania, produktu, usługi lub przekazanie ważnych informacji. Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
MTP silne wizerunkiem2009-04-24 15:21:16Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż. |
![]() |
Oszczędzając na szkoleniach i nie tylko2009-03-23 12:48:17Sytuacja na rynku pracy w związku z kryzysem zmienia się z miesiąca na miesiąc. Pracodawcy wolą wstrzymać podwyżki, planowane szkolenia, czy rekrutację niż zwalniać pracowników. Wyniki z najnowszego badania "HR w czasach turbulencji" przeprowadzonego w lutym przez firmę HRM partners jak podaje Gazeta Wyborcza. |
![]() |
Centrum Promocji Informatyki zaprasza do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji: PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIA Z SYSTEMÓW ERP DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM2009-03-11 09:59:07Małe i średnie przedsiębiorstwa aby sprostać warunkom rynkowym i posiadać możliwość rozwijania się muszą posiłkować się technologią informacyjną. Potrzebują systemów do kompleksowego zarządzania dopasowanych do ich potrzeb, systemów obejmujący zarówno procesy zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa jak i na styku klient-firma, czyli aplikacje wspomagające zarządzanie kapitałem, personelem, dystrybucją transportem, produkcją, relacjami z klientami oraz obiegiem dokumentów. |
![]() |
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
„Odchodzę do konkurencji”2008-07-01 15:04:53„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie. |
![]() |
Szkolenia administracja Piła, Zagraniczne
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.