* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Profesjonalna Obsługa KlientaWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Termin: 2025-10-27 - 2025-10-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Praca Coacha2009-04-20 13:43:20W ostatnim czasie na rynku pojawia się coraz więcej ofert dotyczących coachingu. Może to rodzić różnego typu pytania. Kim jest coach i jaka jest jego rola? Czy jest to metoda, styl pracy czy zawód? Warsztat pozwoli uzyskać wiedzę na temat tego czym jest coaching, czym różni się od innych form rozwoju, jak przebiega proces coachingu, w jakich obszarach można i warto go stosować, jakie są korzyści z coachingu dla klienta. |
![]() |
Centrum Promocji Informatyki zaprasza do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji: PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIA Z SYSTEMÓW ERP DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM2009-03-11 09:59:07Małe i średnie przedsiębiorstwa aby sprostać warunkom rynkowym i posiadać możliwość rozwijania się muszą posiłkować się technologią informacyjną. Potrzebują systemów do kompleksowego zarządzania dopasowanych do ich potrzeb, systemów obejmujący zarówno procesy zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa jak i na styku klient-firma, czyli aplikacje wspomagające zarządzanie kapitałem, personelem, dystrybucją transportem, produkcją, relacjami z klientami oraz obiegiem dokumentów. |
![]() |
III Ogólnopolskie Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi2008-12-15 11:36:30Zapraszamy Państwa do uczestnictwa w III już edycji jedynych w Polsce targów zrzeszających firmy wspomagające rozwój kapitału ludzkiego. |
|
Mądry szef szkoli swoich pracowników2008-11-26 14:40:04Już niedługo to stwierdzenie może stać się jeszcze bardziej oczywiste i powszechne, ponieważ okazuje się, że kryzys gospodarczy dotknie także Polskę. |
![]() |
Pierwszy krok w poszukiwaniu pracy – pomoc uczelni macierzystych2008-04-16 12:23:16Zdecydowana większość studentów rozpoczynających naukę na wyższych uczelniach nie ma tak naprawdę pomysłu na własną karierę zawodową. |
![]() |
Szkolenia Coaching Nałęczów, Opolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.