Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia

Procesy personalne w praktyce
InfoBizTech

Szkolenie jest skierowane głównie do menedżerów i pracowników działów odpowiedzialnych za realizację polityki kadrowej, pracowników odpowiedzialnych za kształtowanie stosunków międzyludzkich, menedżerów wyższego i średnie szczebla zarządzania.

Termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Szkolenie z ochrony przeciwpożarowej konieczne?!
2009-01-09 14:41:26

Jak podaje Janusz Palikot na swoim blogu palikot.blog.onet.pl  już niedługo czekają nas srogie kary związane z nieprzestrzeganiem nowego prawa, które wysunął resort pracy.  

Artykuł Szkolenie z ochrony przeciwpożarowej konieczne?!
Warsztaty -
2009-01-08 13:10:10

10% RABATU dla pierwszych 5 osób Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?Internet, jak i wiele innych mediów elektronicznych, otworzył szereg nowych możliwości w rozwijaniu biznesu. Jednocześnie, bardzo często dość trudno jest stosować przepisy prawa odnoszące się do tzw. tradycyjnej gospodarki do zasad działania tzw. e-gospodarki. Podczas warsztatów poświęconych zagadnieniom nieuczciwej konkurencji w sieci zostaną omówione regulacje prawne z zakresu ochrony konkurencji, które należy respektować również podczas prowadzania działalności w Internecie.

Artykuł Warsztaty -
"NOWOCZESNE KADRY GOSPODARKI PODSTAWĄ ROZWOJU WIELKOPOLSKI"
2008-06-16 14:16:07

Europejska Grupa Doradcza zaprasza wszystkie pracujące dorosłe osoby z Wielkopolski do wzięcia udziału w projekcie.

Projekt ma na celu rozwój umiejętności menedżerskich ,,miękkich” i podniesienie kwalifikacji zawodowych uczestników.

Coach moda czy standard w firmach?
2008-05-14 15:33:04

Zmiany ekonomiczne w biznesie postępują w takim tempie, że zaczynamy powoli wypełniać lukę, która dzieli nas w stosunku do rozwiniętych krajów Europy i świata.

Artykuł Coach moda czy standard w firmach?
Materiały szkoleniowe, poradniki na Twój komputer
2009-05-27 14:08:50

Prezentacja materiałów szkoleniowych do pobrania w formie ebook elektronicznej. Prezentowane publikacje powstały z myślą o rozwoju kluczowych umiejętności zapewniających rozwój osobisty, własnej kariery oraz podnoszenie umiejetności handlowych, relacji z klientem. Szkolenia biznesowe, materiały umożliwiające samokształcenie i rozwój swoich umiejętności.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia produkcja Zarządzanie asertywność Pomorskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.