* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń2008-11-24 16:04:25Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”. |
|
V Targi Pracy dla Humanistów2008-09-26 16:58:03Czwarte Targi Pracy dla Humanistów odbędą się 09 października 2008 roku (czwartek) w godzinach 10:00-16:00 w siedzibie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (ul. Chodakowska 19/31). |
|
Projekt – Kobieta Sukcesu2008-06-04 17:44:42Województwo dolnośląskie wyszło naprzeciw potrzebom kobiet, które z różnych powodów nie miały do tej pory okazji zaistnieć na rynku pracy. W związku z tym przygotowano szereg szkoleń, które umożliwią zdobycie ciekawych kwalifikacji lub podniesienie tych zdobytych do tej pory. Przygotowany cykl szkoleń współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. |
|
Podstawy obsługi komputera2009-06-30 15:26:48Komputer w dzisiejszych czasach to podstawowe narzędzie pracy w każdej firmie, a także w domu. Dzięki komputerowi możemy zrobić o wiele więcej i szybciej niż tradycyjnymi metodami. W zależności od trybu pracy wybieram - komputer stacjonarny, jeśli pracujemy większość czasu w biurze/w domu, lub laptopa, który umożliwia nam pracę w terenie i ciągły, bezprzewodowy dostęp do Internetu. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia audyt Zamówienia publiczne obsługa klienta Malaga Andaluzja Gibraltar, Lubelskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.