Szkolenia polecane | |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-05-02 - 2024-05-02 Lokacja: Katowice, Śląskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Obsługa trudnego klienta. Trening radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów.EVOLVO SZKOLENIAIntensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1750.001490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) -260zł |
Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne.EVOLVO SZKOLENIANajważniejsze taktyki negocjacyjne sprawdzające się w praktyce oraz sprzyjające budowaniu relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia.Pokażą, jak trudne sytuacje negocjacyjne przekuć w sukces. Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-17 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1950.001650.00 zł 2029.50 zł brutto (Vat 23%) -300zł |
Od NIE do TAK w procesie sprzedażyAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...) Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-17 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-28 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2024-05-29 - 2024-05-29 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANYAVENHANSEN Sp. z o.o.Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu. Najbliższy termin: 2024-06-07 - 2024-06-07 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
980.00930.00 zł 1143.90 zł brutto (Vat 23%) -50zł |
Negocjacyjne wywieranie wpływuAVENHANSEN Sp. z o.o.Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu... Najbliższy termin: 2024-06-13 - 2024-06-14 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Skuteczny negocjator w dziale zakupówAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczny negocjator w dziale zakupów>>> Szkolenie polecamy dla:Szkolenie skierowane jest do pracowników odpowiedzialnych w procesie zakupów za kontakt (...) Najbliższy termin: 2024-06-18 - 2024-06-19 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Szkolenia Sprzedaż K
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.