Szkolenia polecane | |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Najbliższy termin: 2024-11-05 - 2024-11-05 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konflikotwychKM Studio - szkoleniaSzkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Najbliższy termin: 2024-10-21 - 2024-10-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Kurs Obsługa klientów trudnych i konflikotwychKM Studio - szkoleniaSzkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Najbliższy termin: 2024-10-21 - 2024-10-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta - kursKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-10-21 - 2024-10-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta - warsztatyKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-10-21 - 2024-10-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta - treningKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-10-21 - 2024-10-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjamiKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2024-10-21 - 2024-10-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-09-25 - 2024-09-25 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Szkolenia Sprzedaż asertywność Łódź, Łódzkie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.