Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim Atutem
WSTRONEROZWOJU

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Termin: 2024-11-28 - 2024-11-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Dolina Charlotty Resort & SPA
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Słupsk, Pomorskie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Praca Coacha
2009-04-20 13:43:20

W ostatnim czasie na rynku pojawia się coraz więcej ofert dotyczących coachingu. Może to rodzić różnego typu pytania. Kim jest coach i jaka jest jego rola? Czy jest to metoda, styl pracy czy zawód? Warsztat pozwoli uzyskać wiedzę na temat tego czym jest coaching, czym różni się od innych form rozwoju, jak przebiega proces coachingu, w jakich obszarach można i warto go stosować, jakie są korzyści z coachingu dla klienta.

Artykuł Praca Coacha
Warsztaty -
2009-01-08 13:10:10

10% RABATU dla pierwszych 5 osób Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?Internet, jak i wiele innych mediów elektronicznych, otworzył szereg nowych możliwości w rozwijaniu biznesu. Jednocześnie, bardzo często dość trudno jest stosować przepisy prawa odnoszące się do tzw. tradycyjnej gospodarki do zasad działania tzw. e-gospodarki. Podczas warsztatów poświęconych zagadnieniom nieuczciwej konkurencji w sieci zostaną omówione regulacje prawne z zakresu ochrony konkurencji, które należy respektować również podczas prowadzania działalności w Internecie.

Artykuł Warsztaty -
Najserdeczniejsze życzenia
2008-12-18 11:56:52

Cudownych Świąt Bożego Narodzenia, rodzinnego ciepła i wielkiej radości, pod żywą choinką dużo prezentów, a w gorących sercach wiele sentymentów.


Konferencja – Kariera Trenera
2008-06-03 12:52:17

Powiat poznański podejmuje wiele inicjatyw, które przyczyniają się do rozwoju ośrodków kształcenia, szkół oraz szkolnictwa wyższego, znajdujących się na jego terenie. Wynika to z przekonania, że to właśnie gruntowna edukacja stanowi podstawę dobrej kondycji całego społeczeństwa.

Humaniści na rynku pracy
2008-04-22 18:14:41

Praca dla ludzi operujących „słowem” zawsze była potrzebna jest i będzie. A w obecnym natłoku informacji na wagę złota są ci pracownicy, którzy potrafią dokładnie przebrać i wyselekcjonować te wiadomości, które korzystnie wpływają na funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

Artykuł Humaniści na rynku pracy

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia menedżerskie Sprzedaż rachunkowość Opolskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.