* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Zamówienia publiczne sektorowe w praktyce - Kompendium wiedzy z uwzględnieniem Nowej Ustawy PZP.Międzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTZamówienia publiczne sektorowe w praktyce - Kompendium wiedzy z uwzględnieniem Nowej Ustawy PZP. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe. Zgłoszenia: >>>> TUTAJ Serdecznie zachęcamy do udziału w certyfikowanym (...) Termin: 2024-06-10 - 2024-06-11 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1190.001130.50 zł 1390.52 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Polacy coraz chętniej uczą się języka z multimediów2008-10-17 12:15:23Coraz więcej osób uczących się języków obcych korzysta z multimedialnych dodatków edukacyjnych. Programy ułatwiające zapamiętywanie słówek i fraz, multimedialne słowniki i elektroniczne wersje tradycyjnych lekcji pomagają przyswajać wiedzę już co trzeciemu kursantowi. |
|
Przygotowanie i promocja konferencji.2008-02-12 19:15:43Jak przygotować imprezy typu konferencja . Na co zwrócić szczególną uwagę, dobór miejsca oraz niezbędne wyposażenie. Sposoby promocji konferencji. |
|
Przewodnik turystyczny – zawód nie tylko na czas wakacji2009-06-22 14:27:23Przewodnikiem turystycznym może być osoba, która posiada uprawnienia określone ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., a co to dokładnie oznacza? |
|
Starwood zaprasza na warsztaty edukacyjne poświęcone międzynarodowym obiektom sieci2009-10-27 11:13:23Warszawa, 27 października 2009 r. – Sieć Starwood Hotels & Resorts, która w Polsce zarządza obiektami marki Sheraton, Le Meridien Bristol i Westin Warsaw organizuje cykl warsztatów dla branży turystycznej i organizatorów spotkań na temat swojej globalnej oferty. W warsztatach wezmą udział eksperci sieci z Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Dodatkowo podczas warszatów będzie można wygrać atrakcyjny pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu Le Meridien w Splicie w Chorwacji. |
|
Czy każdy klient może być kluczowy?2010-01-15 11:08:23O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem. |
Szkolenia konsumenckie Prawne prawo Bygdoszcz, Kujawsko - Pomorskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.