* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA2008-04-28 15:06:00Szkolenie to różne działania i formy doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach. |
![]() |
Szkolenia przez Internet2008-03-09 13:23:43Coraz więcej mówi się o szkoleniach przez Internet, o tym, jakie są tego plusy oraz minusy, a także o tym, czego tak naprawdę za pomocą szkoleń internetowych można się nauczyć . |
![]() |
Czy warto wiedzieć jaka tematyka szkoleń jest najlepsza dla firmy?2008-02-12 17:03:50Czy zorganizowanie szkolenia dla pracowników daje zawsze spodziewany efekt? Czy zawsze pracodawca zna potrzeby firmy i pracowników? |
![]() |
Szkolenia BHP2009-08-06 11:02:18Kodeks pracy nakłada na firmę obowiązek zapewnienia pracownikom przeszkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Zatrudnieni muszą odbyć przeszkolenie przed dopuszczeniem do pracy oraz odbywać okresowe szkolenia BHP. Zgodnie z zasadą, wyrażoną w kodeksie pracy, osoba, która nie posiada dosta |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia wychowawców Nauczycielskie EFS Wisła, Mazowieckie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.