* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
MTP silne wizerunkiem2009-04-24 15:21:16Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż. |
|
W Poznaniu liczą na matematykę2008-08-06 12:54:06Samorząd zapłaci poznańskim gimnazjalistom za dodatkowe lekcje matematyki w nowym roku szkolnym. |
|
Polskie uczelnie coraz chętniej wprowadzają e-learning2008-05-28 14:19:25W Polsce pierwsze studia przez Internet uruchomiono ponad sześć lat temu. Obecnie ponad 20 uczelni, w tym Politechnika Warszawska prowadzi e-studia na wybranych kierunkach. |
|
Osoby indywidualne a szkolenia2008-05-08 14:15:19Osoby indywidualne to druga - obok firm - grupa odbiorców usług szkoleniowych. Bez względu na wiek i poziom wykształcenia indywidualni odbiorcy mogą korzystać z całego wachlarza profesjonalnych szkoleń. |
|
Konsultant ślubny-profesjonalne i kompleksowe przygotowanie ślubu.2009-07-01 10:42:54W Stanach Zjednoczonych konsultanci ślubni już od wielu lat cieszą się wielką popularnością wśród Młodych Par, dlatego też w Polsce obserwuje się coraz większe zainteresowanie tą profesją. Wbrew pozorom, konsultanci ślubni także na polskim rynku usług weselnych obecni są już od kilku lat. Znany film „Powiedz tak” w roli głównej z Jennifer Lopez czy program telewizyjny o konsultance ślubnej zaznajamia nas ze specyfiką tego niezwykłego zawodu… |
Szkolenia marketingowe Medyczne szkolenie Wisła, Małopolskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.