Szkolenia polecane | |
Wyroby medyczne – wprowadzenie do obrotu. Nowe obowiązki podmiotów biorących udział w obrocie wyrobaJ.G.Training szkolenia specjalistycznezym jest wyrób medyczny, obowiązki producentów, dystrybutorów i importerów wyrobów medycznych, wyrób medyczny pod własną marką, reklama wyrobów medycznych, kary dla podmiotów z branży wyrobów medycznych. Najbliższy termin: 2025-06-10 - 2025-06-10 Lokacja: online, Mazowieckie |
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Rewolucyjne zmiany w ustawie o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta. Jak zarządzaćJ.G.Training szkolenia specjalistycznenowa ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, wymóg uzyskania autoryzacji, wymóg posiadania wewnętrznego systemu zapewnienia jakości i bezpieczeństwa, zasady tworzenia i finansowania rejestrów medycznych, Najbliższy termin: 2025-07-04 - 2025-07-04 Lokacja: online, Mazowieckie |
790.00 zł 971.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUWarsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
From business planning to project management – how to be/become an effective manager in the face ofAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
stron: 1 2
Baza szkoleń, kursów ofert szkoleniowych dla firm i osób prywtnych. Katalog usług szkoleniowych - firm i obiektów. Szkolenie, kurs biznesowy, księgowy, handlowe i wiele innych. Szkolenia menedżerskie - zarejestruj swoje szkolenia
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.