* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Human Resource Management Systems GigaCon 20082008-08-04 00:38:22Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1 |
|
Czy warto wiedzieć jaka tematyka szkoleń jest najlepsza dla firmy?2008-02-12 17:03:50Czy zorganizowanie szkolenia dla pracowników daje zawsze spodziewany efekt? Czy zawsze pracodawca zna potrzeby firmy i pracowników? |
|
Praca – dysproporcje, kwalifikacje, wykształcenie.2009-07-06 16:14:27Praca - to miara wysiłku włożonego przez człowieka w wytworzenia danego dobra, czyli świadoma czynność polegająca na wkładanym wysiłku człowieka w celu osiągnięcia założonego przez niego celu; czynności umysłowe i fizyczne podejmowane dla realizacji zamierzonego założenia, dla zarobku. |
|
Akcja Dajemy Szansę2009-08-25 12:14:08W sierpniu 2009 roku ruszyła akcja „Dajemy szansę”. Celem akcji jest wsparcie programu Równe Szanse Fundacji im. Stefana Batorego, dzięki któremu co roku ponad 1000 uczniów szkół ponadpodstawowych z małych miejscowości i niezamożnych środowisk otrzymuje stypendia umożliwiające dalszą naukę i przygotowanie się do studiów. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia Hobbystyczne kadry Krosno
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.