Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia

Excel dla kadrowych
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędną w pracy kadrowego i księgowego funkcjonalnością Excela.Szkolenie jest skierowane do kadry kierowniczej, pracowników działów kadr i płac i księgowości.

Termin: 2024-11-21 - 2024-11-22 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

890.00 zł

1094.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej
2009-04-06 14:16:31

Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience” działające przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej jest organizatorem II Studenckiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi – Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej.

Artykuł Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej
XII Łódzkie Targi Edukacyjne
2008-12-10 11:44:18

Łódzkie Targi Edukacyjne to najważniejsze wydarzenie promujące wszechstronną ofertę edukacyjną w regionie łódzkim. Na targach prezentowana jest oferta wyższych uczelni z całego kraju oraz zagranicy, szkół publicznych i niepublicznych, placówek zajęć pozaszkolnych oraz szkół językowych.

Artykuł XII Łódzkie Targi Edukacyjne
"NOWOCZESNE KADRY GOSPODARKI PODSTAWĄ ROZWOJU WIELKOPOLSKI"
2008-06-16 14:16:07

Europejska Grupa Doradcza zaprasza wszystkie pracujące dorosłe osoby z Wielkopolski do wzięcia udziału w projekcie.

Projekt ma na celu rozwój umiejętności menedżerskich ,,miękkich” i podniesienie kwalifikacji zawodowych uczestników.

Wakacyjny Staż 2008 - praktyki w nadmorskich hotelach
2008-05-12 13:34:50

Kluczowe hotele w Sopocie zachęcają do odbycia u nich stażu. Wiadomo, że odbycie takiego przeszkolenia często otwiera drogę do uzyskania stałego zatrudnienia w hotelu, a ponadto wzbogaca wiedzę o specyfice pracy, co z kolei przydaje się wszystkim tym, którzy myślą o rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej w formie prowadzenia pensjonatu, czy ośrodka agroturystycznego.

Nasze katalogi w Rzeczpospolitej
2008-04-30 14:33:39

Niedawno poinformowaliśmy Państwa o pierwszych urodzinach katalogu www.szkolenia24h.pl, który to wchodzi w skład grupy katalogów internetowych "Grupa24h" czyli noclegi24h.pl, konferencje24h.pl, turystyka24h.pl, kursy24h.pl.

Artykuł Nasze katalogi w Rzeczpospolitej

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia okresowa ocena pracowników Dział Personalny HR controlling Suwałki, Śląskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.