Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Termin: 2024-06-26 - 2024-06-26 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie

450.00225.00 zł

225.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

-50%

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Jak oszczędnie podróżować w kryzysie - pierwszy poradnik dla firm
2009-05-21 15:09:47

Portal edukacyjny PodrozeFirm.pl wydał jedyny w Polsce poradnik dla firm „Podróże Służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie”. Książka przeznaczona jest głównie dla travel managerów, czyli osób odpowiedzialnych za politykę podróży służbowych w firmach i korporacjach. Autorką poradnika jest Barbara Dziedzic - ekspertka w zakresie optymalizacji podróży służbowych.

Odwołana konferencja CRM Silesia -IT.
2009-04-24 10:44:38

Z przykrością pragnę poinformować, iż konferencja CRM Silesia -IT została odwołana.


Jednocześnie informujemy, iż tematyka konferencji CRM zostanie włączona do programu III Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu.

Jak skutecznie uczyć się języka angielskiego – część 2
2008-10-10 16:40:01

Myślimy o rozpoczęciu lub kontynuacji nauki angielskiego. Czy nasza nauka będzie owocna, czy nie, zależy od wielu czynników: naszej determinacji, ale także od tego, kto i jakimi metodami będzie nas uczył. Jak wybrać właściwą szkołę i kurs? Czy nasza dotychczasowa szkoła jest dobra? Dziś radzimy, na co szczególnie zwrócić uwagę.

Artykuł Jak skutecznie uczyć się języka angielskiego – część 2
NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA
2008-04-28 15:06:00

Szkolenie to różne działania i formy doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach.

Artykuł NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA
WARSZAWA – TARGI: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
2008-04-03 12:44:51

W dniach od 8 do 9 kwietnia 2008 roku odbędzie się już druga edycja Ogólnopolskich Targów Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Pałacu Kultury i Nauki.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia zarządzanie zespołem Biznesowe komunikacja Władysławowo, Świętokrzyskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.