* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Termin: 2024-06-26 - 2024-06-26 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie |
450.00225.00 zł 225.00 zł brutto (Vat 0%) -50% |
Naturalne predyspozycje a wybór zawodu2009-02-23 11:22:09Wiele osób wybiera swoje studia i zawód pod wpływem chwilowej mody, kolegów, czy rodziców lub po prostu przez przypadek. Warto by ten wybór był świadomy i podyktowany osobistymi predyspozycjami. |
|
Szkolenie z ochrony przeciwpożarowej konieczne?!2009-01-09 14:41:26Jak podaje Janusz Palikot na swoim blogu palikot.blog.onet.pl już niedługo czekają nas srogie kary związane z nieprzestrzeganiem nowego prawa, które wysunął resort pracy. |
|
Szkoły będą uczyć tańca na lekcjach wychowania fizycznego2008-08-14 13:47:41We wrześniu 2009 r. rusza wielka reforma edukacji, która ma kształtować w młodych Polakach zamiłowanie do ruchu. Wspinaczka górska, kajaki, gimnastyka artystyczna, rugby albo modny nordic walking - szkoły mają jeszcze rok na opracowanie dla uczniów nowej oferty zajęć sportowo-rekreacyjnych. We wrześniu 2009 r. rusza wielka reforma edukacji, która - jak ogłosił wiceminister oświaty Zbigniew Marciniak - ma kształtować w młodych Polakach zamiłowanie do ruchu. |
|
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI2008-06-18 11:12:29
|
|
Nasze katalogi w Rzeczpospolitej2008-04-30 14:33:39Niedawno poinformowaliśmy Państwa o pierwszych urodzinach katalogu www.szkolenia24h.pl, który to wchodzi w skład grupy katalogów internetowych "Grupa24h" czyli noclegi24h.pl, konferencje24h.pl, turystyka24h.pl, kursy24h.pl. |
Szkolenia marketing i sprzedaż Biznesowe HR Wrocław, Śląskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.