Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji: PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIA Z SYSTEMÓW ERP DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM
2009-03-11 09:59:07

Małe i średnie przedsiębiorstwa aby sprostać warunkom rynkowym i posiadać możliwość rozwijania się muszą posiłkować się technologią informacyjną. Potrzebują systemów do kompleksowego zarządzania dopasowanych do ich potrzeb, systemów obejmujący zarówno procesy zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa jak i na styku klient-firma, czyli aplikacje wspomagające zarządzanie kapitałem, personelem, dystrybucją transportem, produkcją, relacjami z klientami oraz obiegiem dokumentów.

Artykuł Centrum Promocji Informatyki zaprasza do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji: PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIA Z SYSTEMÓW ERP DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM
A gdybym stracił pracę, to...
2009-01-05 11:39:07

„To podnosiłbym swoje kwalifikacje”, to brzmi paradoksalnie, ale i mądrze. Takie rozwiązanie podpowiada dr Sławomir Banaszak wykładowca uniwersytecki z Poznania w wywiadzie dla Gazety Wyborczej.

Artykuł A gdybym stracił pracę, to...
Mądry szef szkoli swoich pracowników
2008-11-26 14:40:04

Już niedługo to stwierdzenie może stać się jeszcze bardziej oczywiste i powszechne, ponieważ okazuje się, że kryzys gospodarczy dotknie także Polskę.

Artykuł Mądry szef szkoli swoich pracowników
NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA
2008-04-28 15:06:00

Szkolenie to różne działania i formy doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach.

Artykuł NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA
Szkolenia dla osób które skończyły 50 lat
2009-06-07 11:41:24

Osoby, które skończyły 50 lat, mogą za pieniądze unijne skorzystać z bezpłatnych szkoleń, pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego. Jest na to przewidziane w 2009 roku 1,5 mld zł.  Na rynku jest coraz więcej bezpłatnych szkoleń kierowanych do osób po 50. roku życia, które są realizowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL). Unijnym wsparciem są objęte osoby bezrobotne z tej grupy wiekowej, jak też pracujące, ale zagrożone wykluczeniem z rynku pracy. Tego typu projekty są realizowane w ramach komponentu regionalnego PO KL (Poddziałania 6.1.1. dla osób bezrobotnych, 7.2.1 dla zagrożonych wykluczeniem społecznym, 8.1.1. dla pracowników przedsiębiorstw i 9.3 kształcenie ustawiczne) i przez instytucje organizujące konkursy w województwach premiowane dodatkowymi punktami. Firma, która chce przeszkolić starszych pracowników, w zależności od województwa może otrzymać dodatkowo od 5 do 12 pkt.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia pierwsza pomoc BHP Coaching --, Opolskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.