Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia

Warsztaty antystresowe
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Warsztaty antystresoweWarunki pracy często wywołują stres, zmęczenie i prowadzą do wypalenia zawodowego. Skuteczna walka ze stresem jest możliwa, gdy zrozumiemy czym tak naprawdę jest stres, jakie są jego źródła i jak na nas wpływa.

Termin: 2025-06-11 - 2025-06-11 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Polacy coraz chętniej uczą się języka z multimediów
2008-10-17 12:15:23

Coraz więcej osób uczących się języków obcych korzysta z multimedialnych dodatków edukacyjnych. Programy ułatwiające zapamiętywanie słówek i fraz, multimedialne słowniki i elektroniczne wersje tradycyjnych lekcji pomagają przyswajać wiedzę już co trzeciemu kursantowi.

Artykuł Polacy coraz chętniej uczą się języka z multimediów
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe
2009-10-02 12:55:06

 Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników.

Największy na świecie otwarty uniwersytet udostępnia usługi edukacyjne za pośrednictwem urządzeń mobilnych
2009-11-03 11:32:19

Nauka przez telefon komórkowy dla około 2,5 mln studentów E-nauka w wiejskich regionach Indii Usługi edukacyjne w 34 krajach partnerskich

Zwolnienie z pracy
2009-12-29 14:49:11

W dobie kryzysu wiele osób boi się, że straci pracę. Podczas gdy wielu pracowników dostaje wypowiedzenia z przyczyn niezawinionych przez siebie, wielu traci pracę, gdyż zasłużyło sobie na to swoim zachowaniem. Jednak w gronie odchodzących z pracy są i tacy, którzy postanawiają zwolnić się z pracy na

Zadania i kompetencje dyrekcji względem związków zawodowych
2010-02-24 14:12:52

W dniach 14-16 kwietnia 2010 r. w hotelu STOK w Wiśle, po raz pierwszy zostanie zorganizowane szkolenie pt. "Zadania i kompetencje dyrekcji względem związków zawodowych" kierowane do dyrektorów, kierowników oraz członków zarządów dużych firm.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kadry MS TEAMS, Świętokrzyskie

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.