* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Reklamacja, rękojmia i gwarancja w obrocie handlowym i konsumenckim. Aspekty prawne odpowiedzialnoścJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu powiemy m.in. jakie akty prawne regulują problematykę rękojmi i gwarancji, czym charakteryzuje się umowa w obrocie profesjonalnym i konsumenckim, jaka jest definicja wady rzeczy w obrocie profesjonalnym i konsumenckim. Termin: 2025-06-12 - 2025-06-13 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1990.00 zł 2447.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia | |
Potrącenie z wynagrodzeń i zasiłkówINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnym stanem prawnym dotyczącym potrąceń z wynagrodzeń i zasiłków.Szkolenie jest skierowane do kadry kierowniczej, pracowników działów kadr i płac i księgowości. Termin: 2025-06-19 - 2025-06-19 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych2009-04-08 13:42:58Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych Radosnego, wiosennego nastroju, |
|
Zawód+pasja: wywiad z instruktorem narciarstwa2009-01-28 13:35:21Wywiad z Instruktorem narciarstwa, podróżnikiem, sportowcem i wspaniałym pedagogiem - z Panem Kamilem Smoter |
![]() |
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!2009-01-26 11:22:22Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009. |
![]() |
Ekologicznie – e-learningowo2008-12-19 15:27:14Proces nauki jeszcze do niedawna mógł odbywać się tylko i wyłącznie według zasady: nauczyciel – książka – notatki własne – analiza treści. Wynika z tego, że nauka ściśle powiązana była z posiadaniem książek. Obecnie tendencja ta zaczyna się gwałtownie przeistaczać. |
![]() |
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
Szkolenia controlling Inowrocław, Opolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.