* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług Termin: 2025-08-28 - 2025-08-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia | |
Płace w praktyceINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest omówienie zagadnień naliczania wynagrodzeń na przykładach praktycznych z uwzględnieniem zmian oraz trudnych przypadków z list płac. Termin: 2025-12-16 - 2025-12-16 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 20092009-04-07 17:06:49Współpraca pomiędzy Międzynarodowymi Targami Polska a internetowymi serwisami www.organizatorzyimprez.pl rozpoczęta. |
|
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!2009-01-26 11:22:22Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009. |
![]() |
Kryzys selektywnie uderzy w rynek szkoleń w Polsce2008-12-11 11:01:06Co drugi HR menedżer uważa, że wpływ kryzysu gospodarczego na rynek szkoleń w latach 2009-2010 będzie duży. Zdaniem badanych, budżety firm na szkolenia zostaną obniżone od 10 do 30 proc. Firmy zrezygnują przede wszystkim z wysyłania pracowników na szkolenia otwarte. Tak sądzi ponad 40 proc. HR menedżerów - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Delta Training zajmującą się szkoleniami biznesowymi. Badanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na Międzynarodowym Kongresie Kadry w Warszawie. |
![]() |
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
Europejska Grupa Doradcza realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej2008-10-27 13:20:07„CERTYFIKACJA KOMPETENCJI PERSONELU SZANSĄ DLA PRACOWNIKÓW ZAGROŻONYCH PROCESAMI RESTRUKTURYZACYJNYMI” |
![]() |
Szkolenia controlling Do ustalenia, Łódzkie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.